خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

اجرای پروژه‌های عمران شهری تبریز باید فعال شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۸

پیگیری و فعال نگه داشتن روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرای شهرداری باید در رأس اقدامات و برنامه‌های شهرداری‌های مناطق و معاونت فنی و عمرانی قرار گیرد.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم فعال سازی و تسریع روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرای شهرداری در حوزه عمران شهری تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبری در نشست خود با معاونین شهرداری، شهرداران مناطق و مدیران این مجموعه اظهار داشت: پیگیری و فعال نگه داشتن روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرای شهرداری باید در رأس اقدامات و برنامه‌های شهرداری‌های مناطق و معاونت فنی و عمرانی قرار گیرد چراکه اجرای با برنامه و سریع طرح‌های عمرانی اولویت مدیریت شهری برای پرهیز از ایجاد رکود در روند توسعه شهری است.
سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به اینکه به زودی گزارشی کامل و جامع از آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری در اختیار شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر قرار خواهد گرفت خواستار ارایه آخرین وضعیت این طرح‌ها از سوی مناطق و معاونت‌های تابعه شهرداری شد.
اکبری همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری تبریز با انبوهی از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف روبروست که تلاش خواهد شد تمامی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در دست اجرا و نیمه تمام برابر برنامه زمان بندی پی گیری شده و در زمان مقرر نیز مورد بهره برداری قرار گیرند.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال افزود: در کنار این طرح‌ها و تلاش شهرداری برای اتمام بخش قابل توجهی از پروژه‌های مذکور، برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیش بینی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جدید نیز مورد توجه خواهد بود و این طرح‌ها نیز به زودی در دستور کار شهرداری قرار خواهند گرفت.
اکبری در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای شهرداری، شهر تبریز به اهداف توسعه پایدار خود منطبق بر برنامه‌های پیش بینی شده دست یابد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز