خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه پنج تبریز:

مطالعات اتوبان ولایت توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۹

اجرای ۵ پروژه مشارکتی از سوی شهرداری منطقه پنج تبریز به ارزش ریالی ۱۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

ایلنا: شهردار منطقه پنج تبریز از این منطقه به عنوان مهد طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا هوشیار که در آغاز به کار اجرای ۵ پروژه بزرگ سرمایه گذاری بخش خصوصی در محدوده میدان شهید فهمیده سخن می‌گفت افزود: علی رغم وجود برخی مشکلات بر سر راه اجرای این پنج طرح مشارکتی، خوشبختانه این مشکلات با همت شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر مرتفع گردید و ما امروز شاهد آغاز اجرای این تعداد پروژه به ارزش ریالی ۱۰ هزار میلیارد ریال هستیم.
وی با اشاره به دیگر طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی شهرداری منطقه پنج خاطرنشان کرد: دو پروژه دیگر سرمایه گذاری با مجموع سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریال و در کنار آن کریدور شرق تبریز با عنوان اتوبان ولایت به همراه اجرای بزرگراه ۶۰ متری دو کمال از دیگر طرح‌های بزرگ در دست اجرای شهرداری منطقه پنج به شمار می‌روند که در سال ۹۳ مراحل اجرایی آن‌ها نیز آغاز خواهد شد.
شهردار منطقه پنج تبریز در عین حال از آغاز مطالعات اتوبان ولایت توسط این شهرداری خبر داد و افزود: با اتمام مطالعات این پروژه مراحل اجرایی آن نیز در نیمه دوم سال آتی آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز