خبرگزاری کار ایران

طول مسیر خط 3 قطار شهری مشهد 7.5 کیلومتر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۶۷

پیش‌تر خط 3 قطار شهری مشهد از امامیه تا پایانه امام رضا(ع) در نظر گرفته شده بود که با مصوبه جدید و جهت تسهیل در ارتباط خط 3 قطار شهری مشهد با خط گلبهار، این مسیر از امامیه تا پایان اراضی الهیه به طول 3.5 کیلومتر با دو ایستگاه افزایش یافت.

ایلنا: مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد از افزایش 7.5 کیلومتری طول مسیر خط 3 قطار شهری مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود بیژنی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه شورای همتای ترافیک استان، توسعه خط 3 قطار شهری مشهد به 28.5 کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پیش‌تر خط 3 قطار شهری مشهد از امامیه تا پایانه امام رضا(ع) در نظر گرفته شده بود که با مصوبه جدید و جهت تسهیل در ارتباط خط 3 قطار شهری مشهد با خط گلبهار، این مسیر از امامیه تا پایان اراضی الهیه به طول 3.5 کیلومتر با دو ایستگاه افزایش یافت.

بیژنی با اشاره به اینکه خط 3 قطار شهری مشهد دارای 24 ایستگاه است، ادامه داد: همچنین ادامه مسیر خط 3 قطار شهری مشهد از پایانه امام رضا(ع) به سمت شهرک ابوذر به طول 4 کیلومتر به تصویب رسید و همچنین تغییراتی در مسیر این خط برای جلوگیری از برخورد با پروژه‌های در حال اجرا انجام شد.

وی مسیر خط 3 قطار شهری مشهد را به این شرح اعلام کرد: این خط از الهیه آغاز شده و بعد از گذر از امامیه، میدان امام علی(ع)، بولوار جانباز، میدان جانباز، میدان فردوسی، میدان شهدا، چهارراه شهدا، کوچه مخابرات، میدان بیت‌المقدس، میدان بسیج، پایانه، سیدی و المدی به شهرک ابوذر ختم می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد با اشاره به تصویب کلیات طرح خط 4 قطار شهری مشهد در شورای همتای استان عنوان کرد: خط 4 قطار شهری مشهد شامل 14 کیلومتر بوده که از خواجه‌ربیع آغاز و با ایجاد امکان برای پوشش خیام شمالی، به شهرک ابوذر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز