خبرگزاری کار ایران

در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر/

دختر پینگ پنگ باز ماهشهری بر سكوی اول كشور ایستاد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۹

زهرا علوی، کاپیتان ریز نقش تیم ملی جوانان موفق شد علاوه بر قهرمانی در دور دوم، در مجموع مسابقات نیز برسکوی قهرمانی بایستد.

ایلنا: سیده زهرا علوی، پینگ پنگ باز اهل ماهشهر، برای چندمین بار پیاپی قهرمان ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، با پایان یافتن مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر، سیده زهرا علوی، با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، قدرتمندانه بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت.

کاپیتان شایسته تیم ملی ایران، در این مسابقات که با حضور هشت نفر از برترین‌های دختر جوان کشور در تهران برگزار شد، برای چندمین بار پیاپی از نشان قهرمانی خود دفاع کرد.

زهرا علوی، کاپیتان ریز نقش تیم ملی جوانان موفق شد علاوه بر قهرمانی در دور دوم، در مجموع مسابقات نیز بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی در خانواده‌ای ورزشکار و با مربیگری سارا سلطانی، مربی برجسته کشور، در شرایط بسیار سخت به تمرینات خود ادامه داد و پاداش آن را نیز دریافت کرد.

در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر کشور، سیده زهرا علوی از خوزستان، غزاله مولا طلب از البرز، صبا صفری از مازندران، فاطمه جمالی فر از البرز، مهشید اشتری از خراسان رضوی، مریم معظمی از البرز، بهاره بابادی وند و فاطمه بهجت از خوزستان به ترتیب رتبه‌های اول تا هشتم را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز