خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با ایلنا خبر داد:

ارائه ۲۱۰۰ چادر امداد جهت اسکان اضطراری زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۶۳

از دیروز تاکنون ۱۲۹ پس لرزه در بوشهر اتفاق افتاده است که بزرگ‌ترین این پس لرزه‌ها ۴ / ۵ ریشتر قدرت داشته است و اغلب این پس لرزه‌ها بالای ۴ ریشتر بوده‌اند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به تخریب بالای ۵۰ درصد ۲۵ روستای واقع در استان بوشهر، گفت: تا کنون به ۲۱۰۰ خانوار جهت اسکان موقت، چادر امدادی ارائه شده است.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان بوشهر، گفت: از دیروز تا کنون ۱۲۹ پس لرزه در بوشهر اتفاق افتاده است که بزرگ‌ترین این پس لرزه‌ها ۴ / ۵ ریشتر قدرت داشته است و اغلب این پس لرزه بالای ۴ ریشتر بوده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۹۲ روستا تحت تاثیر زمین‌لرزه دیروز صدمه دیده‌اند، افزود: ۲۵ روستا بالای ۵۰ درصد تخریب شده‌اند.

وی به اعزام ۱۳۰ تیم امدادی از لحظات اولیه پس از زمین‌لرزه اصلی روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این تیم‌های امدادی از استان‌های هم جوار همچون فارس، کهگیلیویه و بویر احمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و اصفهان اعزام شده‌ بودند و عملیات امداد و نجات و تجسس در‌‌ همان روز گذشته به پایان رسید.

درخشان درباره اسکان اضطراری زلزله‌زدگان، گفت: از شب گذشته تا کنون ۲۱۰۰ چادر امداد، ۲۵۰۰ تخته موکت، ۴۰ هزار پتو و ۹ هزار بسته غذایی در بین حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز