خبرگزاری کار ایران

معاون امور زنان ریاست جمهوری در گفتگو با ایلنا:

موضع دولت درباره اخراج زنان از شهرداری پس از تایید خبر اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۳۲

«در حال بررسی صحت و سقم این خبر هستیم و من بعید می‌دانم که این کار صورت گرفته باشد. / به نظر می‌رسد آنچه در رسانه‌ها منتشر شده متن صورت جلسه ‌ای در شهرداری باشد و نه بخشنامه.»

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری موضع‌گیری درباره دستور جدید شهرداری تهران به مدیران ارشد و میانی این نهاد مبنی بر استفاده نکردن از کارمندان زن را منوط به تایید صحت این بخشنامه دانست.

شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار ایلنا خبر منتشر شده مبنی بر دستور شهرداری به استفاده نکردن از زنان کارمند در دفا‌تر مدیران ارشد و میانی این نهاد را تائید شده ندانست و افزود: این مسئله از سوی معاونت امور زنان و خانواده در حال پیگیری است.

در روزهای اخیر خبری در رسانه‌ها مبنی بر دستور جدید شهرداری تهران به مدیران ارشد و میانی این سازمان در ارتباط با استفاده نکردن از کارمندان زن منتشر شده است که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است.

معاون رئیس جمهور در واکنش به انتشار این خبر گفت: در حال بررسی صحت و سقم این خبر هستیم و من بعید می‌دانم که این کار صورت گرفته باشد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد آنچه در رسانه‌ها منتشر شده متن صورت جلسه ‌ای در شهرداری باشد و نه بخشنامه. به هر حال ما صحت این مسئله را پی‌گیری می‌کنیم و بعد از آن موضع‌ خود را اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز