خبرگزاری کار ایران

آیت الله حسینی بوشهری در جمع خبرنگاران:

بیان واقعیت‌های جامعه به گونه‌ای نباشد که سوژه دشمن شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۸۷

آیت الله حسینی بوشهری در خصوص توضیحات طیب نیا وزیر اقتصاد در مجلس خبرگان اظهار داشت: با توجه به سوالاتی که اعضای خبرگان در خصوص هدفمندی یارانه ها و اقتصاد مقاومتی داشتند در مجموع توضیحات ایشان را خوب ارزیابی می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با مسائل هوشمندانه برخورد کنیم، اما در عین حال که واقعیتهای جامعه ما باید بیان شود، نباید کاری کرد که سوژه دشمن شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه اختتامیه پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در پاسخ به خبرنگاران در خصوص توضیحات طیب نیا وزیر اقتصاد در مجلس خبرگان اظهار داشت: با توجه به سوالاتی که اعضای خبرگان در خصوص هدفمندی یارانه ها و اقتصاد مقاومتی داشتند در مجموع توضیحات ایشان را خوب ارزیابی می کنیم.

عضو مجلس خبرگان همچنین در خصوص توضیحات عراقچی معاون وزیر خارجه ایران نیز گفت: ایشان نیز به خوبی نقطه نظرتشان را بیان کردند و به نحوه اقدام مشترکی که آنها توافق نامه می گویند اشاره کرد، و به زوایای بحثی که برای اعضای خبرگان مبهم بود پاسخ دادند.

وی ابراز امیدواری کرد که همگی در فضای داخلی کمک کنند تا بتوانیم در عرصه هسته ای از حقوق مردم دفاع و دل آنها را شاد کنیم.

ایت الله حسینی بوشهری همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص توضیح رئیس جمهور در مورد توزیع سبد کالا گفت: در این مورد نیز رئیس جمهور با توجه به نقیصه ای که در نحوه توزیع سبد کالا وجود داشت مطالبی را مطرح کردند اما با اشاره از کنار این بحثعبور کردیم و در این زمینه بحثزیادی مطرح نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اظهار نظرهایی که از جانب صاحبان تریبون مطرح و باعثتحریک دشمن می شود، گفت: این اصل اساسی است که ما با مسائل هوشمندانه برخورد کنیم، اما در عین حال که واقعیتهای جامعه ما باید بیان شود، نباید کاری کرد که سوژه دشمن شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز