خبرگزاری کار ایران

منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا:

درخواست حزب اعتماد ملی بیان‌‌‌ مطالبات مردمی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۵

حزب اعتماد ملی، حزبی رسمی و قانونی است و باید در جلسه احزاب با وزیر کشور دعوت شود و در صورت دعوت شدن ما نماینده‌ای را انتخاب و به این جلسه می‌فرستیم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: طبیعی است درخواست حزب اعتماد ملی بیان‌‌‌ همان مطالبات مردمی است. مردم در انتخابات ۲۴ خرداد به بازشدن فضای سیاسی و پایان انسدادی که در دولت گذشته بوجود آمده بود رأی دادند.

رسول منتجب نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت حزب اعتماد ملی گفت: ما هنوز برای مشخص شدن وضعیت حزب اعتماد ملی تصمیمی نگرفته‌ایم و آن را منوط به مشخص شدن وضعیت دبیرکل مان و رفع حصر وی می‌دانیم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دیدارهایی غیررسمی میان اعضای شورای مرکزی حزب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دیدار‌ها دوستانه است و به هیچ شکل، وجه رسمی ندارد و نمی‌توان آن را بعنوان جلسات حزبی قلمداد کرد.
وی در خصوص اینکه آیا حزب اعتماد ملی در جلسه‌ای که وزیر کشور با نمایندگان احزاب خواهد داشت شرکت می‌کند، اظهار داشت: حزب اعتماد ملی، حزبی رسمی و قانونی است و باید در این جلسه دعوت بشود و در صورت دعوت شدن ما نماینده‌ای را انتخاب و به این جلسه می‌فرستیم.
منتجب نیا در پاسخ به این سوال که در صورت شرکت خواست حزب شما چیست، تصریح کرد: طبیعی است درخواست حزب اعتماد ملی بیان‌‌‌ همان مطالبات مردمی است. مردم در انتخابات ۲۴ خرداد به بازشدن فضای سیاسی و پایان انسدادی که در دولت گذشته بوجود آمده بود رأی دادند.
وی در ادامه افزود: بازگذاشتن دست احزاب برای فعالیت‌های تشکیلاتی و فراهم آوردن بستری برای فعالیت در محیطی قانونی و همچنین برداشته شدن جوی که در فضای سیاسی حاکم شده است از جمله مطالبات حزب ما خواهد بود.
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی تاکید کرد: در صورت برداشته شدن جو امنیتی و بازشدن فضای سیاسی احزاب می‌توانند نظام را برای تحقق اهدافش یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز