خبرگزاری کار ایران

سیزدهمین کنگره سراسری حزب مردم‌سالاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۷۴

در مراسم افتتاحیه این همایش سراسری پیام آقایان آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی قرائت می‌شود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: در کنگره حزب مردم‌سالاری از سایت خبری تحلیلی مختص حزب مردم‌سالاری به نام حسنا رونمایی می‌شود.
مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به برگزاری سیزدهمین کنگره این حزب از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه گفت، برپایی کنگره‌های حزبی و مجامع عمومی اعضای هر حزب در موعد مقرر نماد مردم‌سالاری و فعالیت حرفه ای تشکل‌های سیاسی محسوب می‌شود.

به همین خاطر با تفضل الهی و اقدامات موثر و مستمر حزب مردم‌سالاری خوشبختانه از آغاز فعالیت رسمی تاکنون یکبار هم حتی در سخت‌ترین شرایط کنگره این حزب متوقف نشده است و کنگره سیزدهم هم با برنامه‌های متنوع و با شعار اصلاحات لازمه اعتدال همچون سال‌های گذشته در زمان تعیین شده خودش برگزار خواهد شد.

کواکبیان با اشاره به اینکه این کنگره با حضور ۵۵۰ نفر از منتخبان حزبی از سراسر کشور و ده‌ها نفر از شخصیت‌هایی سیاسی، فرهنگی، مطبوعاتی، دانشگاهی، حوزوی و نمایندگان ادوار مجلس برپا می‌شود، افزود: در مراسم افتتاحیه این همایش سراسری پیام آقایان آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی قرائت می‌شود و علاوه بر اینجانب، جمعی از فعالان سیاسی از احزاب و مجلس و دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهند داشت.

مدیر مسوول روزنامه مردم‌سالاری در ادامه اظهار داشت: در این کنگره از سایت خبری تحلیلی مختص حزب مردم‌سالاری به نام حسنا رونمایی می‌شود.


وی افزود: در برنامه‌های اختصاصی اعضای حزب در بعدازظهر نیز علاوه بر برگزاری هفتمین دوره انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز با رای مستقیم اعضای کنگره انتخاب خواهد شد.

کواکبیان، تصویب رئوس مواد قطعنامه، اصلاح ماده ۱۷ اساسنامه و برنامه‌ریزی مناطق هشت‌گانه حزب در ۳۱ دفتر استانی و حدود ۲۰۰دفتر شهرستانی جهت فعالیت‌های تشکیلاتی و انتخاباتی را از دیگر برنامه های این همایش سراسر در نشست بعدازظهر دانست و در پایان گفت: فعالیت های حزب مردم سالاری برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این کنگره رسما کلید خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز