خبرگزاری کار ایران

متهم پرونده اختلاس از بیمه ایران:

نمی‌دانستم چک‌ها به چه منظوری صادر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۸۹

من شوهر خواهر «د - ف» هستم و از سال ۸۲ تاکنون مسئولیت کارگزاری امور اداری وی را برعهده داشتم.

متهم پرونده اختلاس بیمه ایران دریافت حق کمیسیون پس از وصول چک‌ها را تائید کرد و اظهار داشت: من از اینکه این چک‌ها متعلق به کجا بوده و به چه منظوری صادر شده است، خبر نداشتم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رسیدگی به پرونده اختلاس بیمه ایران در جلسه امروز(۱۸ آذر) دادگاه این پرونده، محمدی کشکولی قاضی این پرونده، «ح - ح» را به جایگاه فراخواند و اتهام وی را پولشویی به مبلغ ۷۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.

«ح - ح» در رابطه با ارتباط خویش با «د - ف» گفت: من شوهر خواهر ایشان هستم و از سال ۸۲ تاکنون مسئولیت کارگزاری امور اداری وی را برعهده داشتم.

وی دریافت حق کمیسیون پس از وصول چک‌ها را تائید کرد و اظهار داشت: من از اینکه این چک‌ها متعلق به کجا بوده و به چه منظوری صادر شده است، خبر نداشتم.

متهم تعداد چک‌هایی که به وسیله وی وصول شده است، ۱۸ فقره دانست و گفت: مبلغ مجموع این چک‌ها ۳ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال بوده اما همانطور که گفتم از اینکه چک‌ها به چه منظوری و از طریق چه سازمانی صادر شده است اطلاعی نداشته‌ام.

در ادامه دادگاه، شاداب نماینده بیمه ایران در خصوص اظهارات «ح - ح» گفت: ایشان می گویند از مجموع ۱۸ فقره چک ۸ فقره به اسم خودشان صادر شده بود و این در حالی است که هیچ شکی نکرده‌اند که با عدم وجود خسارت‌نامه و پرونده بیمه چرا چک‌ها برایش صادر شده است.

متهم در خصوص اظهارات نماینده بیمه گفت: من به «د - ف» اعتماد داشتم و پس از وصول چک‌ها مبالغ دریافتی را به ایشان تحویل می‌دادم.

در ادامه دادگاه توکلی نماینده دادستان دفاعیات متهم را پذیرفتنی ندانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز