خبرگزاری کار ایران

هفتمین جلسه رسیدگی به اختلاس از بیمه‌ ایران: / ۴ /

متهم «م. ب»: بابت وصول چک‌ها مبلغی نگرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۹

هنگام تعویض ماشینم پول کم داشتم که «د. ف» ۱ میلیون به من کمک کرد و سپس قرضم را پرداخت کردم، اما شماره تماسم را گرفت و پس از آن برای پاس کردن چک‌ها با من تماس می‌گرفت.

متهم «م. ب» مدعی شد؛ بابت وصول چک‌هایی که از «د. ف» گرفتم مبلغی دریافت نکردم.
به گزارش خبرنگارایلنا، درادامه دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران «م. ب» متهم به پولشویی به مبلغ ۷۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و معاونت دراختلاس به همین میزان و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۲۵ میلیون تومان معرفی شد.
وی در ابتدا بر اینکه من سه فقره چک وصول کرده و هر سه را به «د. ف» تحویل دادم، عنوان کرد: «د. ف» داماد من است، پیش از ماجرای اختلاس ۲۵۰۰ میلیون تومان از وی قرض گرفتم که پس دادم.
وی در پاسخ به این سئوال که چک‌ها را چه زمانی وصول کردی، گفت: همه را در سال ۸۶ گرفتم که همه آن‌ها به شکل تراول ۵۰۰ تومانی توسط بانک به من داده شد، اما بابت این چک‌ها هیچ مبلغی دریافت نکردم، دلیل من نیز اقرار خود «د. ف» است.
سپس «م. ف» متهم به پولشویی به مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال ومعاونت در اختلاس به همین میزان در جایگاه قرار گرفت و عنوان کرد: من ۴ فقره چک از «د. ف» دریافت و نقد کردم و تمامی آن‌ها را در دفتر وی به او تحویل دادم.
وی افزود: من کارگر یک شرکت تولیدی بودم و در سال ۸۷ قصداین را داشتم که خودروی پراید خود را عوض کنم از طرفی بیمه ماشینم روبه اتمام بود، بنابراین از وی خواستم که بیمه من را سه ماهه کند تا هنگام فروش هزینه کمتری کنم، اما گفتند نمی‌شود. «د. ف» سپس از من پرسید به چه کاری مشغول هستی و من برای او توضیح دادم فشار کاری من بالاست و اگر کاری باشد انجام می‌دهم.
«م. ف» همچنین یادآور شد: هنگام تعویض ماشینم پول کم داشتم که «د. ف» ۱ میلیون به من کمک کرد و سپس قرضم را پرداخت کردم، اما شماره تماسم را گرفت و پس از آن برای پاس کردن چک‌ها با من تماس می‌گرفت.
وی در پاسخ به سئوال قاضی که وقتی مبنی بر اینکه وقتی پرونده خسارتی نداشتی چگونه چک‌ها را پاس می‌کردی، گفت: من به او شک نکرده بودم، چک‌ها را‌‌ همان روز که به من می‌داد وصول می‌کردم و بیشتر آن‌ها تراول بوداز اوایل سال ۸۷ تا اواخر آن حدود ۴ فقره چک پاس کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز