خبرگزاری کار ایران

متهم پرونده اختلاس از بیمه ایران:

وقتی چک‌ها را وصول کردم، ۱۹ سالم بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۷

از جریان اینکه چک‌ها اختلاسی است خبر نداشتم / پدرم به من گفته بود که در جریان بازپرسی درباره اقای «ج - ا» بد بگویم و تمامی اتهامات را متوجه وی کنم.

«ن - خ» در دفاع از خود گفت: من ۵ فقره چک را در طی ۴-۵ سال که در آن سال‌ها ۱۹ ساله بودم و با اصرار پدرم وصول کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جلسه بعدازظهر رسیدگی به پرونده اختلاس بیمه ایران محمدی کشکولی قاضی این پرونده «ن - خ» یکی دیگر از مته‌مان این پرونده که زن جوانی بود را فراخواند.


رئیس دادگاه اتهام «ن - خ» را پولشویی به مبلغ ۸۵۰ هزار ریال اعلام کرد و متهم در دفاع از خویش گفت: من ۵ فقره چک را در طی ۴-۵ سال که در آن سال‌ها ۱۹ ساله بودم و با اصرار پدرم وصول کردم.


«ن - خ» در ادامه گفت: من از جریان اینکه چک‌ها اختلاسی است خبر نداشتم.


در ادامه رئیس دادگاه در رابطه با ارتباط وی با «ح - ن» پرسید که متهم وی را شوهر عمه خود اعلام کرد و اظهار داشت: پدر من سال‌ها کارمند ایشان بود و پس از مدتی نیز مدیریت تالار وی را پذیرفت.


«ن - خ» با بیان اینکه اظهارات بازپرسی خویش را رد می‌کند، خاطرنشان کرد: پدرم به من گفته بود که در جریان بازپرسی درباره اقای «ج - ا» بد بگویم و تمامی اتهامات را متوجه وی کنم تا از پدر و شوهر عمه‌ام رفع اتهام کنند.


وی با بیان اینکه فکر نمی‌کردم کار پدرم غیرقانونی باشد دریافت هرگونه وجه را تکذیب کرد.


در پایان توکلی نماینده دادستان از متهم پرسید که آیا اظهاراتش در بازپرسی با اصرار بوده یا تهدید خاصی همراه بوده است که متهم اظهار داشت: نه تهدید خاصی در کار نبود و پدرم از من خواسته بود که علیه «ج - ا» بدگویی کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز