خبرگزاری کار ایران

تقی شامخی خبر داد:

ارائه ۳۱۲ مقاله به‌صورت پوستر به کنگره اخلاق در علم و فناوری

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۷۱

دبیر علمی کمیته اخلاق در علم و فناوری از ارائه ۳۱۲ مقاله به‌صورت پوستر به دبیرخانه کنگره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقی شامخی در آیین افتتاحیه کنگره اخلاق در علوم و فناوری که در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، با تبریک فرار سیدن هفته وحدت، ولادت پیامبر اعظم (ص) اظهارکرد:  کنگره اخلاق در علوم و فناوری، برنامه‌ای است برای چهار روز که در چهار سالن برگزار می‌شود و سخنرانی‌های کنگره شامل ۹ سخنرانی جامع در سه روز دوم، سوم و چهارم کنگره و ۱۸ سخنرانی از استادان مدعو است.

وی افزود: دانشکده منابع طبیعی دانشگاه‌ تهران، ۱۶ میزگرد در طول همایش برنامه‌ریزی کرده و در برگزاری سمینارهای یک روزه، موضوعاتی انتخاب شده که مهم است. سعی شده از استادان و پژوهشگرانی که در حوزه اخلاق کار کرده‌اند، در میزگردها و نشست‌ها بهره ببریم.

شامخی افزود: ۷۸ مقاله در ۱۸ برنامه به‌صورت شفاهی و ۳۱۲ مقاله نیز به صورت پوستر در کنگره ارائه می‌شود.

دبیر کمیته اخلاق در علم و فناوری گفت: بیش از یک‌سال و نیم است که مقدمات برگزاری کنگره فراهم شده اما به دلایل مختلف برگزاری آن به آذرماه جاری موکول شد.

شامخی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی کنگره متشکل از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف است و با تلاش فراوان برنامه این کنگره را پیش برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز