خبرگزاری کار ایران

غیبت معنادار لوکا در نشست خبری

آقایی: گسترش فولاد به زمان نیاز دارد / از برکناری بوناچیچ بی خبرم!

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۲۰۴

لوکا بوناچیچ که با گسترش فولاد تبریز نتایج ضعیفی کسب کرده در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت طلاییه حاضر نشد و عباس آقایی، مربی گسترش، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، عباس آقای درخصوص دیدار فردا برابر نفت طلاییه اظهار داشت: از لحاظ موقعیت رده بندی در جدول لیگ برتر، بازی فردا برای ما مهم است. دیدار مقابل نفت مهم‌ترین بازی 6 هفته گسترش فولاد خواهد بود. در هفته‌های گذشته تیم نفت را دیده بودیم اما با تغییراتی که در این تیم ایجاد شده نمی‌دانیم که در ترکیب اصلی آنها چه بازیکنانی حضور دارند. طبیعتا اوایل بازی به زمان احتیاج داریم تا حریف را بشناسیم.

مربی گسترش فولاد درباره روند نتیجه گیری این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: باید بازی به بازی پیش برویم. طبیعتا ما در همه بازی‌ها به پیروزی فکر می‌کنیم اما تیم ما از 11 بازیکن اصلی فصل گذشته تنها 2 بازیکن را در اختیار دارد و تقریبا 70-80 درصد در تیم تغییرات داشتیم. گسترش فولاد احتیاج به زمان دارد تا بهتر شود.

آقایی در خصوص شایعه برکناری بوناچیچ و نارضایتی مدیران باشگاه از عملکرد کادر فنی گفت: نمی‌دانم چه صحبتی در مدیریت کلان باشگاه شده است، اما تاکنون هیچ اولتیماتومی به کادرفنی داده نشده است. درباره مسائل کلان و تغییر مربی هنوز با ما صحبت نشده است. درست است ما تغییر و تحولات زیادی داشتیم که البته خود ما هم نسبت به این موضوع انتقاد داشتیم.

آقایی درباره صعود پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: به مردم ایران بابت این صعود تبریک می‌گویم. پرسپولیس یک بازی استثنایی انجام و نشان داد که می‌تواند مدعی اول عنوان قهرمانی باشد. به نظر من پرسپولیس یکی از فینالیست‌های این دوره می‌شود. البته در فینال هم شرایط خاص است و اتفاقاتی می‌افتد که ممکن است سدراه قهرمانی شود.

مربی گسترش فولاد درمورد برخودر بوناچیچ با بازیکنان گفت: لوکا انسان فوق‌العاده خوبی است، شاید در فوتبال ایران رفتارهایی مانند عصبانیت او دیده شده باشد اما ذات این مربی بسیار پاک است و با بازیکنان تیم هم ارتباط خوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز