خبرگزاری کار ایران

انتظار جادوگر برای عبور از کشتی به گل نشسته سرمربی کروات

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۱۶۵

ستاره سابق مستطیل سبز در اولین تجربه سرمربیگری‌اش با نفت طلاییه برابر گسترش فولاد تبریز قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، پس از انتقال باشگاه نفت به شرکت پارس طلاییه، حمید درخشان که هدایت این تیم در هفته‌های ابتدایی را برعهده داشت کنار رفت تا با انتخاب بازیکنان علی کریمی به عنوان سرمربی به نفت طلاییه ملحق شود. ستاره سابق پرسپولیس در تمرینات پیش فصل این تیم حضور داشت و برای استارت سرمربیگری در لیگ برتر هم آماده بود اما شرایط اسپانسر سابق به نوعی رقم نخورد که کریمی در نفت ماندنی باشد.

نزدیک به یک هفته از آغاز تمرینات بازیکنان تیم تهرانی زیر نظر کریمی در زمین تمرین جدید می‌گذرد و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات تاکتیکی نفتی‌ها دنبال می‌شود. کریمی 8 بازیکن را از لیست تیمش خط زد تا آنطور که خودش مایل است تیم را هدایت کند و ایده‌های خودش را پیاده کند.

نفت تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی تهران میزبان گسترش فولاد تبریز است و و علی کریمی اولین تجربه سرمربیگری‌اش را باید برابر لوکا بوناچیچ، سرمربی کروات، رقم بزند. کریمی در تیم ملی زمانی زیر نظر دیگر سرمربی کروات بود که اکنون هدایت پرسپولیس تهران را برعهد دارد.

نفت علیرغم شرایط مناسبی که از آغاز فصل جدید نداشت از 5 بازی، 5امتیاز کسب کرده و تقریبا از اوضاع مناسبی در جدول بهره می‌برد. باید منتظر نتیجه دیدار فردا ماند و دید علی کریمی که در دوران فوتبالی‌اش خوش درخشید با شکست گسترش فولاد تبریز که بدترین نتایج فصل جاری را کسب کرده، استارت موفقی خواهد زد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز