خبرگزاری کار ایران

خلیلی: شرایط آب و هوا به نفع الاهلی است اما با دو گل می‌بریم/ کریمی کار سختی در نفت دارد؛ درخشان تیم را رها کرد!

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۴۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر نیمه اول را کنترل کنیم و فشار الاهلی را بگیریم مسلما می توانیم در نیمه دوم به برتری برسیم.

محسن خلیلی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدارپرسپولیس مقابل الاهلی اظهار داشت: مسلما بازی سختی است. الاهلی در دیدار رفت نتیجه دو بر صفر به عنوان تیم برنده را با مساوی عوض کرد و این به نوعی برای آنها باخت محسوب می شود. آنها کار را تمام شده می دانستند. مسلما می آیند تا نشان دهند لیاقت برد در بازی رفت را داشتند. مهره های کلیدی آنها هم فهمیده اند که کار از پیش تمام شده نیست و هر لحظه امکان تغییر نتیجه وجود دارد.

وی در ادامه افزود: نکته بارزی که شاید نکته مثبت برای الاهلی است شرایط آب و هوایی خواهد بود. هوای 35 درجه و رطوبت بالای 65 درصد باعث می شود تا بازیکنان پرسپولیس کمی با دردسر روبرو شوند. بچه های ما عادت کرده اند در هوای مطبوع و خشک، فوتبال بازی کنند و این تغییر آب و هوا می تواند اثر منفی بگذارد. البته این را هم باید ذکر کنیم که در این دو سه روز که تیم زودتر رفته قطعا عادت خواهند کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: برد پرگل مقابل گسترش فولاد کمک می کند تا پرسپولیس با روحیه بالا به صعود فکر کند و به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کند. من خیلی خوشبین هستم. اگر نیمه اول را کنترل کنیم و فشار عربها را بگیریم مسلما می توانیم در نیمه دوم به برتری برسیم. فکر می کنم با یک یا دو گل بازی به سود پرسپولیس تمام می شود.

وی درباره تغییر و تحولات باشگاه نفت و بازگشت علی کریمی بیان داشت: تحولات زیادی در باشگاهی که فصل پیش در آن بودیم ایجاد شد. هنوز مالکان قبلی ادعا می کنند باشگاه برای آنهاست. امیدوارم خدشه ای برای ستاره های ما وارد نشود و باعث پیشرفتشان شود. علی کریمی بازیکن و انسان بزرگی است. او با من در کلاس مربیگری هست و دید خوبی نسبت به فوتبال دارد. علی شخصیت لازم برای موفقیت در نفت را به عنوان سرمربی دارد و برایش به عنوان یک دوست آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بستر جوری فراهم شود تا هیچ ضعف امکاناتی در تیمش نباشد تا با تمرکز بالا تیمش را هدایت کند.

سرپرست فصل قبل نفت ادامه داد: کریمی کار خیلی سختی دارد. مربی قبلی تیم را رها کرده بود و حدود ده روز بازیکنان تمرین نکردند. نفرات مورد نظرش رد شدند و نفرات دیگری آمده اند. اوتا نیم فصل کار بسیار سختی دارد.

خلیل در پایان درباره حضور در کلاس مربیگری گفت: کلاس B اسیا را می رویم که سطح آن بسیار بالاست. مدرسان خوبی حضور دارند و امیدوارم بتوانیم دانشمان را روز به روز بالاتر برویم و در آینده به فوتبال کشورمان کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز