خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اولویت اصلی مجموعه ورزش و جوان استان ورزش‌های اصیل است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۸۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان،گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه توسعه ورزش در بین مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، امروز دوشنبه (16مرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: ورزش همگانی یکی از اولویت‌های ما در استان زنجان است.

جوان، با بیان اینکه اطلاع رسانی خبرنگاران و مجموعه رسانه‌ها در این حوزه می‌تواند در راستای اطلاع رسانی مناسب حائز اهمیت باشد، ادامه داد: حفظ اصالت و فرهنگ اصیل در حوزه های گوناگون بویژه ورزش اساسی است.

وی، نقش خبرنگاران را در انعکاس اخبار مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه ورزش ایران کلیه اطلاعات توسط خبرنگاران انجام می‌شود.

جوان،  در ادامه با اشاره به توسعه ورزش و فرهنگ‌سازی برای ورزش در بین مردم جامعه تصریح کرد: ضروری است پهلونان به ورزش‌های اصیل ایرانی اهمیت بدهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، با اشاره به 2 برابری اعتبارات حوزه ورزش ادامه داد: در مجموع بالغ بر 19 میلیارد خواهیم داشت.

وی، با بیان اینکه 113 سمن در استان وجود دارد، تصریح کرد: بخش خصوص دارای نقش اساسی در حوزه های فرهنگی  ورزشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز