خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در کردستان:

پروژه های نیمه تمام ورزشی کردستان در دو سال آینده به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۷۲

وزیر ورزش و جوانان به تکمیل شدن برخی پروژه های نیمه تمام طی سالهای 96 و 97 در کردستان اشاره کرد و گفت: پروژه های مختلف در شهرستان ها با اختصاص منابع استانی و ملی از محل ۲۷/. درصد ارزش افزوده به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر امروز در حاشیه آیین افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان دهگلان در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان، افزود: با توجه به استعدادهای خوب ورزشی که در کردستان وجود دارد مهیا کردن زیر ساخت های ورزشی زمینه برای حضور جوانان و درخشش آنان در سطح ملی و بین‌المللی فراهم می‌شود.

وی به تکمیل شدن برخی پروژه های نیمه تمام طی سالهای 96 و 97 اشاره کرد و گفت: پروژه های مختلف در شهرستان ها با اختصاص منابع استانی و ملی از محل ۲۷/. درصد ارزش افزوده به بهره برداری خواهند رسید.

وزیر ورزش و جوانان  با بیان اینکه شاخص های ورزشی کردستان در وضعیت مناسبی است عنوان کرد: تمام تلاش ما جبران عقب ماندگی هاست و در این میان سیاست ما توسعه سازمان های مردم نهاد در راستای بهبود شرایط حوزه ورزشی است.

سلطانی فر عملکرد دولت تدبیر و امید را در حوزه ورزش و جوانان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تعداد سازمان های مردم نهاد به حوزه ورزشی 50 سمن بود ولی اکنون به 2 هزار سمن افزایش یافته و امید آن می رود تا پایان دولت دوازدهم به 5 هزار نیز برسد.

وی راه اندازی خانه جوانان در استان ها را دیگر دستاورد دولت یازدهم برشمرد و گفت: تسهیلات ازدواج جوانان در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد و فعال کردن دفاتر مشاوره و راهنمای ازدواج را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده این مراکز رشد هزار درصدی را داشته است. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز