خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان:

توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۰

این تفاهمنامه همکاری در جهت استمرار و ارتقاء همکاری گذشته فیمابین دو دستگاه منعقد شده است.

ایلنا - اهواز:مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری طرح جامع توانمندسازی و تحول اجتماعی و نیز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه و پرداختن به امور مرتبط با اقشار آسیب پذیر و یا در معرض آسیب های اجتماعی بویژه جامعه هدف تحت هدف پوشش بهزیستی تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و اداره کل بهزیستی استان منعقد گردید.

به گزارش ایلنا از اهواز، رحمن قلاوند افزود: این تفاهمنامه همکاری در جهت استمرار و ارتقاء همکاری گذشته فیمابین دو دستگاه منعقد شده است.

وی اظهار داشت: توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی از طریق ارائه آموزشهای مهارتی و شغلی، کارآفرینی، احراز شغل مناسب، بازتوانی و آماده شدن جهت یک زندگی مستقل و پایدار  و نیز اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، تاکید بر مشاغل خانگی، اولویت برای افراد جامعه هدف در برخورداری از اقدامات حمایتی دولت در بازار کار و اشتغال از مهمترین اهداف اجرای این تفاهمنامه می باشد.

قلاوند گفت: در این تفاهمنامه هر دو دستگاه تعهداتی برای اجرایی نمودن آن برعهده دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان خاطر نشان ساخت: این تفاهمنامه بمدت 2 سال معتبر و لازم اجرا بوده و در صورت رضایت طرفین پس از بازنگری تمدید خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز