خبرگزاری کار ایران

نحوه ثبت نام وام های تحصیلی دانشجویی دانشگاه یاسوج اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۳۲

در اطلاعیه ای از سوی دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نحوه ثبت نام وام های تحصیلی ونوبت دوم( شبانه) در سامانه پورتال فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه ارسالی دانشگاه یاسوج آمده است: 

جهت نیمسال اول 95/96

تذکر مهم: لطفاً نکات زیر را با دقت مطالعه نموده و فیلم آموزشی را به دقت مشاهده نمائید. با توجه به این که پس از ورود اطلاعات امکان هیچ گونه ویرایشی وجود ندارد، لذا لطفاً در مراحل ثبت نام و ورود اطلاعات نهایت دقت را داشته باشید ، هر گونه عواقب اشتباهات ورود داده صرفاً به عهده دانشجو می باشد و اداره رفاه دانشجویان هیچ گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

زمان ثبت نام وام های تحصیلی و نوبت دوم (شبانه):  ششم مهرماه 97 تا هفدهم مهرماه 95

با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر به صفحه bp.swf.ir//رفته و در قسمت ثبت نام دانشجویان در سایت روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.دقت فرمایید ( درصورت مشاهده پیام خطا از منوی tools گزینه compatibility viewsettings را کلیک نموده ودر قسمت add this website  ادرس سایت را addنمایید).در صفحه ای که باز می شود کد ملی خود را در کادر مربوطه جستجو کنید. پدیدار شدن اطلاعات شما حاکی از آنست که قبلاً در آن سایت ثبت نام شده اید. در صورت عدم نمایش کد ملی و مشخصات شما، در صفحه جدیدی که باز می شود اطلاعات خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

 به این ترتیب که در کادر مربع کلیک کرده، صفحه نام یا کد شهر باز می شود. سه حرف اول نام شهر محل تولد خود را وارد کنید و کلید جستجو را بزنید. از بین شهرهای یافته شده روی نام شهر خود کلیک نموده و سپس گزینه انتخاب را کلیک کنید. سپس در قسمت بعدی تاریخ تولد خود را با وارد کردن ابتدا سال بصورت کامل و سپس ماه و روز (مثال: 01/01/1370) وارد کنید. بدین ترتیب کادرهای بعدی را نیز با وارد کردن اطلاعات شخصی خود تکمیل نمایید. در برخی شناسنامه ها شماره ملی به منزله همان شماره شناسنامه است، در چنین مواردی همان شماره  هم برای شماره شناسنامه و هم برای کد ملی ثبت شود.

سپس اطلاعات تحصیلی خود را وارد کرده و در انتها پس از درج شماره تلفن های ثابت و همراه خود روی دکمه ذخیره کلیک نمایید. برای وارد کردن نام دانشگاه، نام دانشگاه را وارد کنید (کد مرکز اموزشی دانشگاه یاسوج 85 می باشد)و کلید جستجو را بزنید. سپس روی نام دانشگاه کلیک نموده و آنرا انتخاب کنید. برای درج نام دانشکده و رشته تحصیلی نیز به همین ترتیب عمل کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که ورود اطلاعات چه شخصی و چه تحصیلی اعم از نوع دوره تحصیلی (نوع دوره تحصیلی برای دانشجویان روزانه، "روزانه" و برای دانشجویان شهریه پرداز. "نوبت دوم" انتخاب گردد)، مقطع تحصیلی (مقطع تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی، "کارشناسی پیوسته"، برای دانشجویان کارشناسی ارشد، "کارشناسی ارشد ناپیوسته"، و برای دانشجویان دکتری، "دکتری تخصصی ناپیوسته")، سال و نیمسال ورود و شماره دانشجویی با نهایت دقت و توجه انجام گیرد تا در مراحل بعد برای ثبت وام ها و نیز انجام تسویه حساب خللی ایجاد نشود.

لازم به ذکر است ثبت نام دانشجویان به شرطی وارد مراحل بعدی می شود که مدارک دانشجو شامل : سند تعهد محضری و شماره حساب بانک تجارت مربوط به شعبه دانشگاه و صرفاً به نام خود دانشجو بوده و فعال نیز باشد، صورت می پذیرد.

پس از ثبت نام و ورود به پورتال دانشجوی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

1.      بر روی قسمت درخواست وام کلیک نموده و گزینه وام تحصیلی را انتخاب نمایید.

2.     دقت نمائید شماره حساب شما که در سیستم ثبت می باشد مربوط به شما و حساب فعال باشد در غیر اینصورت عواقب آن به عهده شما می باشد.

3.    پس از تائید شماره حساب قوانین صندوق رفاه را مطالعه نموده و تائید نمایید و بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک نمائید.

4.    دانشجویانی که در سیستم آنها شماره حساب و یا سند تعهد محضری ثبت نگردیده میبایست به صندوق رفاه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اقدام نمایید.

**** (کد مرکز اموزشی دانشگاه یاسوج 85 می باشد)

« قابل توجه دانشجویان روزانه متقاضی وام ازدواج »

جهت ثبت نام وام ازدواج از تاریخ  ششم مهرماه تا هفدهم مهرماه 95 به سایت bp.swf.ir مراجعه نمایید

شرایط اخذ وام ازدواج :

1-     وام ازدواج به دانشجویانی که درحین تحصیل ازدواج می نمایند، حداکثر تا یکسال پس از تاریخ ثبت عقد ازدواج و فقط برای یک بار تعلق میگیرد .

2-    متقاضیان وام ازدواج  می باید فرم درخواست وام ازدواج را تکمیل نموده به همراه مدارک به اداره رفاه تحویل نمایند.

توجه : دانشجویان در حال تحصیل که تاریخ عقدشان از 01/07/94 به بعد باشد مشمول این وام میشوند.

مدارک لازم جهت اخذ وام :

1-   فرم وام ازدواج که به تایید امور دانشجویی دانشکده رسیده باشد .

2-  تصویر صفحه  اول و دوم  شناسنامه وام گیرنده 

3-    سند تعهد نامه محضری  (دانشجویانی که قبلا سند محضری ارائه داده اند نیاز به تنظیم مجدد سند ندارند)

*** مدارک ذکر شده می بایست تا هفدهم مهرماه 95 به  اداره رفاه تحویل داده شود .

·     قابل توجه دانشجویان روزانه متقاضی وام ودیعه مسکن

جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن،پس از تکمیل مدارک ذکر شده در اطلاعیه ، از تاریخ  ششم مهرماه تا هفدهم مهرماه 95  به سایت bp.swf.ir مراجعه نمایید .

وام ودیعه مسکن به دانشجویان روزانه،غیر خوابگاهی و متاهل تعلق می گیرد .

مدارک لازم جهت اخذ وام :

-          فرم وام ودیعه مسکن که به تایید امور دانشجویی دانشکده رسیده باشد

-          اجاره نامه که بنام دانشجوی وام گیرنده باشد و کد رهگیری داشته باشد (مبلغ رهن در اجاره نامه بالای هشتادملیون ریال باشد)

-          کپی صفحه اول و دوم شناسنامه

-          نامه  عدم سکونت خوابگاه (جهت تهیه نامه به سرپرستی خوابگاه برادران یا خواهران مراجعه نمایید )

-          سند تهعد نامه محضری

**مدارک ذکر شده می بایست تا تاریخ هفدهم مهرماه 95 به اداره رفاه تحویل داده شود .

توجه :

میزان وام پرداختی به هیچ وجه بیش از مبلغ مندرج در اجاره نامه نمیباشد

تاریخ قرارداد اجاره نامه بایستی مربوط به سال   95   باشد

***  از مراجعه حضوری جهت گرفتن فرم وام به اداره رفاه جدا خودداری فرمایید .

درصورت فراموشی رمز عبور پورتال با کارشناس صندوق رفاه تماس یا مراجعه نمایید.

-       ***دانشجویان مجردی که منزل استیجاری شخصی دارد برای دریافت وام مسکن محردی قولنامه بنگاهی باید به نام شخص دانشجو باشدو تاریخ قرارداد اجاره نامه بایستی مربوط به سال   95   باشد ..

قابل توجه دانشجویان روزانه متقاضی وام ضروری

جهت ثبت نام وام ضروری از تاریخ  ششم مهرماه تا هفدهم مهرماه 95 به سایت bp.swf.ir  مراجعه نمایید .

وام ضروری به رویدادهای زیر تعلق میگیرد:

-          خرید لوازم کمک آموزشی شامل ( ماشین حساب مهندسی،کامپیوتر،نوت بوک ، ... )

-          خرید کتب تحصیلی تخصصی (مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی )

-          خرید عینک طبی

-          پایان نامه

مدارک لازم جهت اخذ وام ضروری :

-          فرم وام ضروری که به تایید امور آموزشی دانشکده رسیده باشد

-          ارائه یکی از موارد فوق بر اساس تقاضا :

?      فاکتور خرید لوازم کمک آموزشی ( فاکتور ارائه شده بایستی به تاریخ سال تحصیلی جاری و بنام دانشجو باشد و بر روی سر برگ معتبر و دارای شماره فاکتور باشد )

?      فاکتور خرید کتب تخصصی تحصیلی (کتب درسی خریداری شده بایستی مربوط به همان مقطع تحصیلی باشد )

?      فاکتور خرید عینک طبی به همراه نسخه پزشک

?      چک لیست ثبت نامی اخذ پایان نامه که به تایید دانشکده رسیده باشد

**مدارک ذکر شده می بایست تا تاریخ هفده مهرماه 95 به اداره رفاه تحویل داده شود .

توجه :

-          میزان وام پرداختی به هیچ وجه بیش ازمبلغ مندرج در مدارک و اسناد ارائه شده نمی باشد .

-          پرداخت وام ضروری در خصوص هر رویداد فقط یک نوبت در طول هر مقطع تحصیلی امکان پذیر است.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز