خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم شیراز در مجلس:

تقارن اتفاقات خوب در اردیبهشت شیراز، فضایل بهار را دوچندان کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۱۱۴

منتخب مردم شیراز درمجلس‌گفت: اینک بار دیگر در نیمه اردیبهشت ، به بهانه روز شیراز نام شیراز بر زبان‌ها جاری می‌شود و نام این کلان شهر فرهنگی در کنار واژه‌هایی‌چون طراوت، گل، سرزندگی، بهار و سرانجام پایتخت فرهنگی ایران زمین جاری می شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، علی اکبری که ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با بیان اینکه اردیبهشت در شیراز با زاد روز شاعر شیرین سخن ایران زمین سعدی شیرازی آغاز می شود و پایان اردیبهشت در شیراز هم با نکوداشت نام فیلسوف مشهور ایران زمین صدرالمتالمین ملاصدرا شیرازی همراه است  افزود:تقارن این میلادها واتفاقات خوب درادیبهشت شیراز، فضائل بهار را دو چندان می کند .

وی افزود: اما این ایام صرفا نباید به حرکت‌های نمادین اکتفا کرد ، بلکه فرصتی است که باید ظرفیت‌های خارق العاده شیراز را به دنیا معرفی کرد و تلاش نمود تا زمینه توسعه گردشگری در این شهر فرهنگی فراهم شود .

اکبری با بیان اینکه باید طی یک کار کارشناسانه ضمن مرور سابقه درخشان علمی و فرهنگی شیراز و تکریم مفاخر فرهنگی و صاحبان اندیشه در شیراز چراغ ذوق و ادب و هنر را برای نسل های آینده روشن نگه داشت ،افزود: روز شیراز فرصتی است برای مرور توانمندی‌ها و توسعه شیراز و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن و باید روز شیراز را به روز پاسخگویی مسئولان تبدیل کرد و از آنان خواست که مروری بر کارنامه توسعه شیراز داشته باشند .

منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در روز شیراز باید با یک برنامه جامع اذهان عمومی را به رفتارهایی که منجر به تعالی اجتماعی و احیای هویت ملی و افزایش معرفت جوانان و نوجوانان به مفاخر ملی و چهره های ماندگار این شهر می شود ، هدایت کرد.

اکبری در پایان ابراز امیداوری کرد تا با وحدت و همدلی و تلاش مسئولان و مشارکت مردم ، شیراز به جایگاه بلندش ارتقاء یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز