خبرگزاری کار ایران

تیم ملی همان تیمی شده که انتظارش را داشتیم

پاشازاده: ادبیات مایلی‌کهن علیه کی‌روش مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۴۲۳

من حرف‌های مایلی کهن را تایید نمی‌کنم. ما باید به فدراسیون فوتبال خودمان احترام بگذاریم چون آنها تصمیم گرفته‌اند کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد و مردم هم او را دوست دارند.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان گفت: مدت‌ها بود که تیم ملی ما جاه طلبی خود را از دست داده بود اما حالا شرایط فرق کرده است.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اوضاع تیم ملی در حال حاضر خوب است و در این 3 بازی همان تیمی شده که انتظارش را داشتیم. به نظرم ما آن جاه طلبی لازم را از دست داده بودیم و جلوی تیم‌های درجه 2 آسیا مثل عمان و اردن هم کارمان به اما و اگر می‌خورد.

او ادامه داد: کی روش در فاز دفاعی خوب کار کرد و الان هم تیمش در فاز هجومی خوب کار می کند. بنابراین سرمربی تیم ملی باید حمایت شود چون تیم خوبی ساخته است. تنها ایراد کی روش این است که یک مقدار لجباز است و حرف حرف خودش است. کی روش الان جوانگرایی کرده اما بهتر بود این جوانگرایی را در جام جهانی می کرد چون با جوان‌ها هم همین نتایج را می گرفت.

وی در مورد مرخصی 50 روزه کی روش اظهار داشت: من در جریان نیستم. فدراسیون فوتبال این مرخصی را داده و خودش هم باید جوابگو باشد. آیا در غیاب او دستیارانش هم به همان خوبی هستند که آب از آب تکان نخورد؟ اگر پولی به کی روش داده‌ایم باید از او استفاده هم ببریم و اگر استفاده نبردیم خودمان ضرر کرده ایم. باید کسی را کنار او می گذاشتیم که برای آینده فوتبال ما مفید باشد.

پاشازاه در مورد انتقادات تند مایلی کهن از کی‌روش نیز اینگونه واکنش نشان داد: من حرف های مایلی کهن را تایید نمی کنم. ما باید به فدراسیون فوتبال خودمان احترام بگذاریم چون آنها تصمیم گرفته‌اند کی روش سرمربی تیم ملی باشد و مردم هم او را دوست دارند. باید از کی روش حمایت کنیم و از نظر فرهنگی هم این رفتارها خوب نیست و باید به تصمیمی که گرفته شده احترام بگذاریم. مایلی کهن خودش در تیم ملی امید است و این نوع مصاحبه ها مناسب نیست چون ما باید به جوان‌های خودمان یاد بدهیم چطور مصاحبه کنند. وقتی این کار را می‌کنیم صورت خوشی ندارد که تیم ملی امید کاملا بر ضد تیم ملی بزرگسالان باشد. ادبیات مایلی کهن مناسب نیست و بهتر است آرام‌تر صحبت کند چون در تیم ملی امید جایگاهی دارد که چشم جامعه به آن جایگاه است. بنابراین بهتر است با ادبیات بهتری انتقادهایش را مطرح کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز