خبرگزاری کار ایران

کار ما در ادامه سخت‌تر می‌شود؛

پاشازاده: حماسه‌ملبورن تکرار نشدنی است / قطر حالا زخم‌‌خورده است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۷۵

دیدار ایران و استرالیا در پلی‌اف جام جهانی ۹۸ دیدار خاصی در تاریخ فوتبال ایران است و گمان نمی کنم تیمی بتواند خاطرات آن دیدار حماسی را تکرار کند.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران معتقد است تیم ملی کشورمان در گام نخست نتیجه‌خوبی مقابل بحرین گرفت.

مهدی پاشازده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بایان این مطلب گفت: متاسفانه به دلیل مشغله‌هایی که داشتم، موفق نشدم دیدار تیم ملی کشورمان مقابل‌بحرین را ببینم، اما از پیروزی تیم ملی در این بازی مثل همه مردم خوشحال شدم. ما در گام اول نتیجه‌خوبی گرفتیم و امیدوارم موفقیت‌های تیم ملی در استرالیا تداوم داشته باشد.

وی درباره دیدار‌های دیگر تیم ملی کشورمان در گروه C توضیح داد: با نتیجه‌ای که در دیدار امارات و قطر رقم خورد، کار ایران در ادامه کمی سخت‌تر می‌شود. قطر حالا زخم‌‌خورده است و قطعاً آنها در بازی برابر ایران هرچه دارند رو‌ می‌کنند. این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد.

پاشازاده اضافه کرد: درباره امارات هم باید بگویم با برد خوبی که شاگردان مهدی علی به دست آوردند، روحیه خوبی پیدا کرده‌اند و قطعاً دیدار آسانی برابر این تیم هم نخواهیم داشت.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که در صورت تقابل ایران و استرالیا در نیمه‌نهایی جام شانزدهم آیا می‌توانیم به تکرار حماسله ملبورن امیدوار باشیم؟ توضیح داد: آن بازی هرگز تکرار نمی‌شود. دیدار ایران و استرالیا در پلی‌اف جام جهانی ۹۸ دیدار خاصی در تاریخ فوتبال‌ایران است و گمان نمی‌کنم تیمی بتواند خاطرات آن دیدار حماسی را تکرار کند. البته درباره تقابل تیم کشورمان با میزبان جام ملت‌ها باید بگویم استرالیا تیم بسیار خوبی دارد و این را در دیدار مقابل کویت نشان داد. در هر صورت امیدوارم به نیمه نهایی برسیم و امیدوار به شکست استرالیا باشیم.

وی درباره حضورش در تیم آلومینیوم ‌اراک گفت: با مسئولان آلومینیوم به توافق رسیده‌ام، اما هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام و هیچ چیز قطعی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز