خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی بر شیلی؛

هشدار دونگا به بازیکنان برزیل/ خوشحالی سرمربی سلسائو از گلزنی فرمینیو

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۲۲

سرمربی سلسائو با وجود پیروزی شاگردانش بر شیلی به بازیکنان تیمش هشدار داد که آزمون دشواری را پیش رو دارند.

به گزارش ایلنا، کارلوس دونگا پس از پیروزی برزیل مقابل شیلی در دیداری دوستانه در ورزشگاه امارات با اشاره به 8 پیروزی اخیر شاگردانش پس از ناکامی در جام جهانی 2014 به آنها هشدار داد که هنوز هیچ چیزی را بدست نیاورده اند.

روبرتو فرمینیو در دیدار با شیلی گل برتری سلسائو را به ثمر رساند تا دونگاه پس از بدست گرفتن سکان هدایت طلایی پوشان بعد از ناکامی اسکولاری در جام جهانی هشتمین پیروزی خود را کسب کند.

دونگا با وجود پیروزی های اخیر شاگردانش بر آرژانتین و فرانسه و همچنین بازی اخیر با شیلی در کنفرانس خبری هشدار داد که هنوز شاگردانش چیزی بدست نیاورده اند.

سرمربی سلسائو متذکر شد که او به دنبال ایجاد یک تیم رقابتی است و تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و قصد دارد با برطرف کردن موانع موجود تیمی بزرگ را برای آینده برزیل بسازد.

دونگا با اشاره به بازی تیمش مقابل شیلی افزود: ما در این بازی 6 تغییر را در ترکیب خود ایجاد کردیم و در حالیکه شیلیایی ها ما را به شدت تحت فشار قرار دادند ولی ما انسجام خود را از دست ندادیم و برای حمله به دروازه این تیم صبر کردیم و در نهایت به خواسته خود رسیدیم.

در این دیدار روبرتو فرمینیو دومین گل ملی خود را در چهارمین بازی اش برای سلسائو به ثمر رساند. او در بازی با اتریش هم گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه قرمزهای اتریشی کرد. سرمربی برزیل با اشاره به گلزنی این مهاجم هافنهایم گفت: ما مدت ها فرمینیو را زیر نظر داشتیم. از گلزنی او همه مجموعه تیم ما خوشحال شدند چراکه او هنوز 23 سال سن دارد و بازیکن جوان و آینده داری است.

وی تاکید کرد: ما می دانستیم فرمینیو ویژگی های خوبی دارد که به تیم ملی برزیل کمک کند. او عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و سطح خود را به تیم نزدیک کرده و از موقعیت هایی که بدست می آورد به خوبی استفاده می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز