خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد:

خدمت‌رسانی بیش از ۱۰۰۰ تاکسی خطی به شهروندان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۴۶

سازمان تاکسیرانی قزوین با بیش از یک هزار و ۴۵۰ خودرو در قالب خطوط تاکسیرانی به شهروندان قزوینی سرویس‌دهی می‌کند.

مدیر عامل سازمان تاکسرانی قزوین گفت: سازمان تاکسیرانی قزوین با بیش از یک هزار و ۴۵۰ خودرو در قالب خطوط تاکسیرانی به شهروندان قزوینی سرویس‌دهی می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی قزوین، مصطفی کاشی‌پزها اظهار کرد: با اشاره به تعداد تاکسی‌های درون شهری فعال در سطح شهر قزوین در حال حاضر ۶۹۵ دستگاه خودرو در قالب ۱۶ خط تاکسیرانی هر روزه آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی افزود: تاکسی‌های زرد رنگ فعال در سطح شهر به دو دسته تقسیم می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: یک دسته تاکسی‌های زرد گردشی هستند که بر اساس مسافتی که طی می‌کنند، کرایه دریافت می‌کنند.

کاشی‌پزها تصریح کرد: دسته دوم تاکسی‌های زردی هستند که با یک خط رنگی روی کاپوت خودرو از دیگر تاکسی‌های سطح شهر مجزا شده‌اند و در خطوط مشخص شده توسط سازمان تاکسیرانی قزوین فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: این دسته از تاکسی‌ها موظف به دریافت کرایه تعیین شده برای مسیر مبدأ تا مقصد خط مشخص شده بوده و میزان کرایه دریافتی توسط آنان در هر یک از خطوط معادل کرایه ابتدا تا انتهای خط مشخص شده است.

کاشی‌پزها با بیان اینکه خودروهای شرکتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی نیز به چند گروه تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: خودروهای شرکتی که به صورت کامل به رنگ نارنجی هستند در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری(تاکسی تلفنی‌ها) فعالیت می‌کنند و شهروندان برای دریافت خدمات قابل ارائه توسط این دسته از تاکسی‌ها باید با آژانس مورد نظر تماس تلفنی داشته و درخواست دریافت خدمات کنند.

وی بیان کرد: نرخ کرایه دریافتی توسط این خودروها نیز توسط سازمان تاکسیرانی قزوین به آنان ابلاغ شده است که موظف به دریافت کرایه بر اساس نرخ اعلام شده هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین ابراز کرد: دسته‌ای از خودروهای تاکسی آژانسی که با یک خط رنگی روی کاپوت خودرو از دیگر تاکسی‌های نارنجی‌ رنگ مجزا شده‌اند، در خطوط مشخص شده در سطح شهر فعالیت کرده و به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

کاشی‌پزها با اشاره به فعالیت خودروهای آژانسی برون‌شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین اضافه کرد: خودروهای آژانسی برون‌شهری تحت نظارت سازمان در خطوط برون شهری مشخص شده توسط سازمان اقدام به جابجایی مسافر از قزوین به تمام شهرک‌ها و ناحیه‌های اطراف شهر قزوین می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خاطرنشان کرد: از جمله این خطوط برون‌شهری می‌توان به خط تاکسیرانی برون‌شهری قزوین به کورانه، شینقر، رشتقون، رزجرد و خط برون شهری قزوین به الولک و اسماعیل‌آباد اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۷۶۳ خودرو در قالب ۲۲ خط تاکسیرانی برون‌شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به فعالیت سه خط تاکسیرانی ون در سطح شهر قزوین ابراز کرد: ۲۳ دستگاه این خودروها به صورت گردش و ۲۸ دستگاه نیز در قالب خطوط تاکسیرانی سطح شهر قزوین به مردم سرویس‌دهی می‌کنند.

کاشی‌پزها با بیان‌ اینکه خودروهای شخصی ساماندهی شده در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری ساماندهی شده‌اند، یادآور شد: خودروهای شخصی فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری با نصب آرم، علائم و تابلو مشخص شده‌اند تا شهروندان در هنگام استفاده از خدمات آن‌ها اطمینان‌ خاطر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز