خبرگزاری کار ایران

احتمال تعطیلی سه ماهه کارخانه‌های کاشی و سرامیک/ ترس کارگران از بیکاری

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۸۹۷

انجمن صنفی کاخانه های کاشی و سرامیک به کارخانه ها ابلاغ کرده است در صورت تمایل سه ماه تعطیل کنند، و این مساله بر نگرانی کارگران این صنعت افزوده است.

به گزارش ایلنا، «بهنام عزیز‌زاده» مدیر انجمن تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان کاشی و سرامیک طی نامه‌ای از اعضای این انجمن خواست تا در صورت تمایل، به مدت ۳ ماه و برای مدیریت تولید و انبار خود کارخانه‌ها را تعطیل کنند.

در این نامه از تولیدکنندگان کاشی و سرامیک خواسته شده در صورت تمایل از نیمه اسفند تا نیمه خرداد خط تولید را کاملا متوقف کنند.

پیش از این نیز در ماه گذشته انجمن صنفی کارخانه‌های کاشی و سرامیک ازتولیدکنندگان خواسته بود که ظرفیت خود را به نصف برسانند.

در ماههای گذشته کارخانه‌های کاشی و سرامیک بسیاری تعطیل شده‌اند یا در آستانه تعطیلی قراردارند و با صدور این توصیه نامه، کارگران این صنعت در آستانه ورود به سال نو، بیش از پیش نگران عدم تمدید قرارداد و بیکاری جمعی هستند.

به عنوان نمونه می‌توان به تعطیلی کاشی کویر یزد، بزرگ‌ترین و نخستین تولیدکننده صنعت کاشی کشور در ماههای گذشته و بیکاری ۲۵۰ کارگر آن اشاره کرد که تجمعات این کارگران در هفته‌های گذشته نیز نتیجه‌ای در بر نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز