خبرگزاری کار ایران

شش ماه از تعطیلی کاشی و سرامیک زمرد گذشت/ کارگران بلاتکلیفند

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۶۸۷

پس از گذشت ۶ ماه از تعطیلی کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق، کارگران این کارخانه همچنان بلاتکلیفند و معوقات مزدی پرداخت نشده دارند.

به گزارش ایلنا، با تعطیلی کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق، ۱۵۰ کارگر این کارخانه از شهریور ماه امسال بیکار شده‌اند.

جمعی از کارگران بیکار شده این کارخانه در تماس با ایلنا از پیگیری‌های متعدد و مراجعات مکرر به اداره کار شهرستان بافق در طول ماههای گذشته خبر دادند.

به گفته این کارگران، به علت کمبود نقدینگی کارخانه در ماههای آخر تولید و عدم پرداخت مطالبات مزدی کارگران، تعدادی از این کارگران همچنان پس از گذشت شش ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند.

از قرار معلوم ورشکستگی صنعت کاشی و مطالبات انباشته کارگران این صنعت و بلاتکلیفی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور نیز در اواخر آذرماه با ارسال نامه‌ای، به کلیه شرکت‌های تولید کننده توصیه کرده است در صورت صلاحدید نسبت به کاهش ۵۰ درصد از کل ظرفیت تولید خود اقدام نمایند.

در متن نامه آمده است که این تصمیم براساس بررسی‌های می‌دانی گرفته شده و ارزیابی شرایط موجود نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک بهبود بازار تقاضا در صنعت کاشی متصور نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز