خبرگزاری کار ایران

مهم ترین دغدغه فعلی ما شکست سپاهان است

برانکو: بازیکنانم اگر فکر می‌کنند جای دیگر بهتر است، می‌توانند بروند/ سال گذشته بیش از یک میلیون دلار ضرر کردیم!

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۹۴

سرمربی سرخپوشان تهرانی در حاشیه تمرین امروز درباره بازی پیش روی شاگردانش با سپاهان اصفهان اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز سرخپوشان در جمع خبرنگاران گفت: سپاهان در 10 سال اخیر موفق ترین تیم از نظر قهرمانی بوده. با کمال احترام نسبت به سایر تیم‌ها و باشگاه ها سپاهان و تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال 4 تیم می توانم بگویم برتر ایران هستند. چون نتیجه بازی با این تیم ها همیشه نامعلوم بوده و اکثر هواداران صحبت می‌کنند و می‌گویند حتی بردن استقلال برخی مواقع مهمتر از قهرمانی در لیگ می‌شود. سپاهان ارتش بزرگی از هوادارانش را دارد. اگر پرسپولیس را ببرند هواداران سپاهان تمام ضعف های انی فصل را خواهند بخشید . در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند. قطعا تیمی دارند که استحقاق بالاتر از این ها در جدول دارند. علیرغم تفاوت امتیازی و رده بندی در جدولی که با آنها داریم حریف بسیار سرسختی در انتظار ماست. این را می گویم که در در خط حمله شریفی، انصاری، علیمحمدی، علی کریمی را دارند.

او ادامه داد: یک تیمی که واقعا بازی هایشان نشان داده که با کیفیت ترین بازی ها را ارائه کردند تا دیدارهایی که افت داشتند. هدف ما همچنان این است که در هر بازی بیشترین امتیاز را کسب کنیم و اگر سپاهان را نبریم امتیاز هایی که از پیکان گرفتیم هیچ ارزشی نخواهد داشت. بازی هایی که در آستانه لیگ قهرمانان  پیش رو داریم برای ما خیلی مهم هستند. دوست داریم که در کنار امتیازات ان تفاوت امتیازی در جدول را حفظ کنیم و همینطور دوست داریم این فضا و جو خوب را پیش از بازی در لیگ قهرمانان حفظ کنیم.

برانکو افزود: متاسفانه با برف تهران به مشکل برخوردیم. اما به طور کلی هیچ تغییری در برنامه کاری نداشتیم. دیروز همان برنامه ای که پیش بینی کرده بودیم را انجام دادیم و امروز هم تمرین سبک پیش بینی کردیم اما در سالن وزنه خواهد بود. امیدواریم دوستان زحمت کش مان که زمین را برف روبی می‌کنند تا فردا موفق شوند. چون آنقدر برف باریده که فکر می کنم کمتر کسی به خاطر داشته باشد طی چند سال اخیر اینگونه باشد. 

برانکو در پاسخ به این سوال که معرفی سرمربی جدید سپاهان پیش از دیدار برابر پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند، افزود: ایشان مربی باکیفیت و باتجربه هستند با ذوب آهن ایشان را می‌شناسم. نکته مثبت ایشان شناخت از سپاهان، ذوب آهن و بازیکنانشان است. قطعا این می تواند برای ما خطر مضاعف باشد. چون به هر حال با ورود مربی جدید انگیزه جدید به وجود می‌آید، بازیکنان می خواهند خودشان را در واقع اثبات کنند و قطعا برای ما مشکل خواهد بود. ما هدفمان را میشناسیم و طبیعی است که به دوست داریم به بهترین نحو ظاهر باشیم. قبلا هم برف تهران را دیدم اما نه اینطور.

سرمربی کروات درباره اینکه هواداران سپاهان از نمایش این تیم ناامید شده‌اند، بیان داشت: آنها در حاشیه خطر قرار دارند. البته کیفیت آنها به حدی است که فکر نکنم نزدیک به شعاری باشند که برای بقا بجنگند. طبیعی است مشکل دارند اما تکرار می‌کنم که  بازی ما با آنها دربی است و وضعیت فعلی و همه چیز آنها در اینگونه بازی ها کمترین تاثیر منفی را خواهد داشت. من چند بازیکن خط حمله شان را گفتم.سرلک و پاپی و جعفری بازیکنان خوبی هستند و تیم خوبی دارند. بالاخره در بحران و مشکلات هستند. اما فکر می کنم انتظار دارند با بازی خوب از بحران بخواهند بیرون بیایند.

او در ادامه عنوان کرد: نمی دانم مشکل سپاهان چیست اما می دانم که باشگاه بزرگ با سابقه طولانی است و گفتم که موفق ترین تیم در نتیجه گیری 10 سال اخیر لیگ ایران است. سه بار در لیگ قهرمانان بودند. به فینال راه یافتند. طبیعی است که هواداران سپاهان همیشه حداکثر انتظاران را دارند و به نتایج حساس هستند. متاسفانه برای آقای کرانچار وقایع آنطور که باید پیش نرفت و خیلی از بازی ها را سپاهان خوب بازی کرد اما نتیجه نگرفت؛ یا دقایقی آخر گل خوردند یا توپ هایشان به گل تبدیل نشد.

برانکو درباره اینکه سطح توقع هواداران بالا رفته و اینکه گفته می‌شود پس از برتری برابر استقلال در 10 اسفندماه آنها قصد دارند جشن قهرمانی برپا کنند، اظهار داشت: ما خودمان را درگیر این مسائل نمی کنیم و اوایل فصل بدون اینکه پنهان کنیم، گفتیم که اهدافمان چیست. همیشه این هدف پرسپولیس خواهد بود. البته موقعیت هایی خواهد بود که نشود به این هدف ها رسید چون رقیب های سختی داریم. هدف ما در هر بازی برد است و کسب امتیاز بیشتر و قهرمانی است نه اینکه کی قهرمانی شویم و جشن بگیریم. بلکه الان مهم ترین دغدغه ما پیروزی برابر سپاهان است.

سرمربی پرسپولیس درخصوص این موضوع که با وجود محرومیت پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برخی ایجنت‌ها با پیشنهادهای جذاب قصد دارند بازیکنان این تیم را هوایی کنند، عنوان کرد: بازیکنانی که قرارداد دارند که هیچ، آنهایی که قرارداد ندارند به آنها پیشنهاد می‌‌دهیم؛ اگر فکر کسی می کند که برایش جای دیگر بهتر است نمی توانیم جلویش را بگیریم و کاری از ما بر نمی آید. کادر بازیکنان خیلی خوبی داریم و دیدید. در کنار بازیکنانی که برابر پیکان بازی کردند وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا بازی نکردند. امید عالیشاه هم از سربازی بر می گردد. باز هم تیمی خواهیم داشت که برای قهرمانی می‌جنگد. اگر فکر می‌کنند جای دیگر برای آنها بهتر است می‌توانند بروند.

برانکو در پاسخ به این سوال که عادل فردوسی پور قبل از بازی با الهلال به مشکلات مهدی طارمی اشاره کرد و با درخواست استقلال شایعات تصادف مهدی قائدی را با توجه به حضور این تیم در نیمه نهایی جام حذفی بررسی نکرد، گفت: من نمی دانم داستان چیست!

برانکو ایوانکوویچ درباره نتایج السد، حریف سرخپوشان در لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: السد بزرگترین باشگاه قطری است و هوادار و همه چیز را دارد. ژاوی و پورعلی گنجی آنجا هستند. بازی شان با الغرافه را دیدم و الان با سپاهان بازی داریم.

سرمربی کروات درباره بازی با نمایندگان عربستان در کشور ثالت عنوان کرد: واقعا از اینکه در خانه خودمان بازی نمی کنیم ناراحت هستم. اما خب این مرحله گروهی را در خانه بازی خواهیم کرد. ما سال گذشته از 12 بازی 9 بازی را خارج از خانه برگزار کردیم. بیش از یک میلیون دلار ضرر کردیم! به غیر از اینکه در غیاب یار دوازدهم مان بازی کردیم، از لحاظ مالی هم ضرر کردیم.

برانکو راجع به نتیجه گیری پرسپولیس در بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برپا می‌شود، گفت:  دلیل خاصی ندارد اینگونه پیش آمده و برابر نفت سه پنالتی برای ما نگرفتند. 8 شانس گل زنی داشتیم. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنان بگیرم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز