خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سپاهان: به کادر فنی اولتیماتوم می دهیم!

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۴۷

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی نسبت به شکست زردپوشان در شهرآورد اصفهان و حاشیه­ های این دیدار واکنش نشان داد .

به گزارش ایلنا ، در یادداشت محسن طاهری آمده است :در اینکه هوادار همیشه بُرد می­خواهد شکی نیست ولی نحوه انتقاد حاصل از باخت شرایط خودش را دارد . بعضی­ ها فقط مخالفند و همیشه دوست دارند انتقاد کنند . مهم نیست تیم چکار می­کند! فقط ساز ناکوک می­زنند ، حتی زمانی­ که تیم هم می برد از لزوم زدن گل­های بیشتر می­گویند !!

 ما همه انتقادها ، گلایه ­ها و نقطه نظرات عزیزان را می­شنویم و سعی می­کنیم که در راستای ارتقاء و تقویت تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم . اما در این راه نباید جانب احترام از هر دو طرف برداشته شود . خیلی­ ها اعتقاد دارند و  می­ گویند که تیم سپاهان خوب بازی می­کند . ولی ما می­گوئیم ما فقط نیازی به خوب بازی کردن نداریم ، ما نیاز به گرفتن سه امتیاز داریم . تیر دروازه یا شوت خوب زدن و خَلق موقعیت برد به ارمغان نمی آورد.پس باید تور دروازه حریفان را تکان بدهیم تا سه امتیاز را نصیب خود کنیم . اگر هر هوادار و تماشاچی احساس پیروزی تیم خود را دارد ما نیز دقیقاً همین حس را در اندازه­ های بالاتری داریم .

خود ما از بازیکنان و مربیان ورزشی می­باشیم که در میادین مختلف همواره مورد تشویق و تمجید و انتقاد بوده­ ایم و در خیلی از مسابقات با برد از زمین خارج شده­ ایم ولی ورزش برد و باخت و مساوی دارد پس باید تحمل نتایج خارج از انتظار را نیز داشته باشیم. ولی نباید این حس باخت و مساوی قالب شود . سرمربی باید قدر بازیکنان خود را بداند و در استفاده از آنها بهترین بهره را ببرد و هر بازیکنی که به بازی گرفته می­شود باید تمام سعی و تلاشش را برای انجام یک بازی  قوی انجام دهد .

یک نکته را فراموش نکنیم ...سپاهان یک باشگاه است و برای ارزیابی یک باشگاه باید همه رشته ­های آن را در نظر قرار داد . اگرچه فوتبال ویترین هر باشگاهی است ولی مسئولیت اجتماعی یک باشگاه رسیدگی به کلیه رشته­ های ورزشی فعال در آن می­باشد و این دور از انصاف است که فقط فوتبال بزرگسالان را ملاک ارزیابی یک باشگاه قرار دهیم .

این موضوعات را هم یادآور می­شوم که :

    برای نتیجه گیری باید استراتژی لازم از طریق سرمربی تیم اجراء گردد .

    جهت تغییرات نظر کمیته فنی باشگاه خیلی مهم و کارگشا خواهد بود .

    برای گرفتن بازیکنان جدید نیز طبق نظر سرمربی و تائید کمیته فنی بازیکنانی به خدمت گرفته شدند که مشکلات تیم برطرف گردد ولی در صورت نیاز و درخواست و تائید کمیته فنی نفرات جدید نیز به خدمت گرفته می­شوند.

    قطعاً اولتیماتوم به کادر فنی و بازیکنان داده می­شود و کارت زرد پررنگی به همه نشان می­دهیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز