خبرگزاری کار ایران

کرانچار: از تماشاگران سپاهان ممنونم/ احترام به قلعه‌نویی احترام به فوتبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۲۰۳

سرمربی سپاهان در مورد شکست مقابل ذوب‌آهن و حواشی روی سکوها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:از بازی راضی هستم. بازیکنان تلاش کردند ، اما از نتیجه راضی نیستم. به ذوب آهن تبریک می‌گویم که از فرصت‌ها استفاده کرد. می‌توانستیم مساوی کنیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. خودم هم ناراحت هستم. از تماشاگران که آمدند و دلگرمی دادند تشکر می‌کنم، اما فوتبال این است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. برتری ما مشخص بود، اما نتیجه را نگرفتیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که بازی خوبی بود اما شما شانس را چقدر در نگرفتن نتیجه دخیل می‌دانید گفت:‌طبیعتا بحث شانس را به این مسابقه نمی‌دانم در نیم‌فصل هم تعداد زیادی مسابقه بود که شانس نداشتیم خیلی از مسابقاتی که می‌توانستیم با نتیجه پرگل بازی را تمام کنیم یا شکست می‌خوردیم یا اینکه نتیجه را واگذار می‌کردیم.  تیم ما در حال شکل گرفتن است. ما تیم را به تازگی جوان کرده‌ایم و دیگر چیزی تغییر نخواهد کرد و ما با همین روش کارمان را ادامه می‌دهیم تا به لحاظ نتیجه بتوانیم موفق شویم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌اگر بخواهیم پیروزی در هفته اول را بررسی کنیم باید بگویم مقابل پدیده در بهترین وضعیت بودیم. 

وی در پاسخ به این سوال که از دقیقه 75 به بعد شعار حیا کن، رها کن روی سکوها شنیده می‌شد فکر نمی‌کنید این اتفاقات روی روحیه بازیکنان تأثیر بگذارد گفت:‌زمانی که در 15 دقیقه پایانی بازی هواداران عکس‌العمل نشان دادند ما یک شانس گل نشان دادیم که گل نشد متأسفانه بر اثر اشتباهات فردی و ساده ما گل دریافت می‌کنیم. گل دوم بر اثر سهل‌انگاری پورقاز باعث شد که گل بخوریم و این موضوع باعث خشم هواداران تیم شد و این موضوع طبیعی است .

وی در پاسخ به این سوال که اگر این طور بود چرا در پایان بازی  هواداران پورقاز را تشویق کردند و علیه کرانچار شعار دادند گفت:‌البته مسئول‌ترین پاسخگو شخص سرمربی است و اگر غیر از این باشد هواداران دست روی یک بازیکن نمی‌گذارند این عکس‌العمل‌ها طبیعی است. الان در تلاش هستیم که تیممان شکل بگیرد که بتوانیم در مسابقات آتی جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر خاطرتان باشد این نوید را داده بودم اگر نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم می‌توانیم فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول کم کنیم و به جایگاه واقعی خود برسیم. فکر می‌کنم با بازی‌هایی که در پیش داریم می‌توانیم به این مهم برسیم. من به این موضوع  اعتقاد دارم و به همین دلیل مانده‌ام که کارم را به جلو برم،‌در فوتبال یاس و ناامیدی جایی ندارد، بازیکنان هم باید این موضوع را بدانند تا بتوانند به مسیر خود ادامه دهند. 

وی درمورد حمایت قلعه‌نویی از کرانچار گفت: قلعه‌نویی همیشه به من لطف داشته و احترام متقابل بین ما حاکم بوده است، باید به مربیانی که حاصل مکتب فوتبال ایران هستند احترام گذاشت، چرا که این احترام می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. 

کرانچار خاطرنشان کرد: ما نیم فصل دوم را بهتر آغاز کردیم و شیوه بازیمان هم تغییر پیدا کرد، برای مثال اگر در بازی امروز شانس با ما یار بود شاید نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد،‌باید به مسیر خود ادامه دهیم و تلاش کنیم تا جلوی فولاد به مسیر اصلی بازگردیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تاکتیک تیمش،‌عنوان کرد: شیوه بازی ما متناسب با توانایی بازیکنان است،‌امروز چند فرصت داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم؛ ضمن اینکه تیرک دروازه هم مانع گلزنی‌مان شد.اواخر بازی یزدانی را به خط حمله آ‌وردیم که در امر گلزنی به ما کمک کند که به هر حال در دقایق آخر از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم‌،اگر گلی هم دریافت کردیم به دلیل اشتباهات فردی بود که مرتکب شدیم. ما از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا حریفان را غافلگیر کنیم. 

وی درمورد غیبت قنبری و فولادی روی نیمکت سپاهان، گفت: این موضوع مربوط به بحث فنی نیست و به باشگاه و سازمان لیگ مربوط می‌شود که کارت‌ آنها را صادر کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز