خبرگزاری کار ایران

محسن طاهری در گفت‌وگو با ایلنا:

هر بازیکنی کرانچار خواست برایش گرفتیم / نمی‌توانم خودم به زمین بروم و گل بزنم / چرا به بقیه دو شغله‌ها کاری ندارند؟ / منافع یک عده در جوسازی علیه سپاهان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۷۲

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط سپاهان و نتایج ضعیف این تیم و انتقادات وارد شده به عملکردش می‌گوید.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص ادامه نتایج ضعیف سپاهان اظهار داشت: متاسفانه نتایج تیم نه دلخواه ما است، نه باشگاه و نه هواداران و هر چه زودتر باید شرایطی ایجاد شود که تیم به نتایج خوب خودش برگردد و از این اوضاع خارج شویم.

وی افزود: این مورد را هم باید در نظر گرفت که ما تنها دو نتیجه بد داشتیم که مقابل فولاد و نفت بود و تساوی مقابل سپیدرود هم کمی ناراحت کننده بود. به جز اینها ما با تیم‌هایی مثل پرسپولیس و پدیده که صدرنشین است بازی داشتیم. ذوب‌آهن را بردیم و با پارس جم مساوی کردیم. ولی شرایط تیم و بازی را آنالیز می‌کنیم شرایط آنقدرها هم بد نیست. بازی‌های سخت ما پشت سر هم بوده و دیدارهای راحت‌تر باقی مانده است و امیدوارم شرایط بهتر شود.

مدیرعامل سپاهان در مورد ادامه همکاری با کرانچار در صورت ادامه نتایج ضعیف گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن یا اولتیماتوم به کرانچار نداریم. در 2 سال 5 مربی تغییر دادیم و این روش مناسب نیست که تا تیم در چند بازی نتیجه نمی‌گیرد مربی را عوض کنیم.

طاهری در مورد اینکه نتایج ضعیف سپاهان باعث شده انتقاداتی به عملکرد خودش در مدیریت باشگاه وارد شود خاطرنشان کرد: من به عنوان مدیرعامل وظیفه دارم شرایط را برای موفقیت باشگاه فراهم کنم و هر بازیکنی مربی می‌خواهد برایش جذب کنم که این کار را هم کردیم. دیگر نمی‌توانم خودم به زمین بروم و برای تیم گلزنی کنم. نمی‌دانم این مسائل برای چه مطرح می‌شود.

وی در مورد انتقادی که به دو شغله بودنش می‌شود هم گفت: بحث دو شغله بودن من مطرح نیست. من داخل مجموعه هستم و اینجا فعالیت می‌کنم و بهتر است یک نفر از داخل مجموعه کار را در اختیار بگیرد تا اینکه از بیرون یک نفر بیاورند. چرا به مدیران دیگری که دوشغله بودند کاری نداشتند؟ متاسفانه نان عده‌ای در جوسازی برای سپاهان است.

مدیرعامل سپاهان در پایان گفت: نتایج حال حاضر سپاهان باعث ناراحتی هواداران شده است. هیچ هوادار فوتبالی باخت را دوست ندارد و این در مورد هواداران سپاهان بیشتر است. امیدوارم هرچه زودتر به نتایج دلخواه آنها برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز