خبرگزاری کار ایران

کرانچار: امیدوارم بدشانسی‌های ما تمام شود/ نمی‌دانم چرا بازیکنان ما نمی‌توانند توپ‌ها را گل کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۴۵

سرمربی سپاهان از شکست تیمش مقابل نفت طلائیه می‌گوید.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت طلاییه گفت: در نیمه نخست مستحق سه امتیاز و کاملا مسلط بر بازی بودیم اما نمی‌دانم چرا در هفته‌های اخیر بدشانسی می‌آوریم و در گلزنی ناکام هستیم. امیدوارم در هفته‌های آینده این بدشانسی‌ها به پایان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس خوب بود و در این بازی آنطور که باید و شاید مانند بازی هفته گذشته نبودید، اظهار داشت: فکر می‌کنم در بازی مقابل پرسپولیس تیم انسجام بهتری داشت و بازیکنان‌مان در آن بازی کیفیت بالاتری داشتند. در این بازی این کیفیت پایین آمده بود و نتوانستیم مخصوصاً در ضربات آخر موقعیت‌‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. باید بررسی کنیم که چرا بازیکنان ما نمی‌توانند توپ‌ها را به گل تبدیل کنند.

سرمربی سپاهان در خصوص این که هواداران این تیم خواستار جدایی او از سپاهان هستند، گفت: هواداران حق دارند که از عملکرد تیم رضایت نداشته باشند. ما باید راه حلی پیدا و مشکلات را هرچه سریعتر حل کنیم.

کرانچار در خصوص این که سپاهان تمام کننده ندارد اظهار داشت: تیم ما در هفته‌های اخیر خیلی بد شانس بوده و در اغلب اوقات تمرکز لازم را نداشته است و بازیکنان هم با استرس بازی می‌کنند. به نظر من باید به تیم آرامش بدهیم تا ضربات نهایی را بازیکنان بتوانند به گل تبدیل کنند، تمرینات زیادی برای گلزنی انجام داده‌ایم اما با عدم تمرکز و آرامش پای بازیکنان‌مان زیاد به گلزنی باز نشده است.

وی در خصوص بازی نکردن علی کریمی گفت: کریمی در بازی مقابل فولاد مصدوم شده بود و طبیعی است که به این بازی نرسد و نتواند ما را همراهی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز