خبرگزاری کار ایران

حقایقى عجیب و جنجالى از خط خوردن مهدى رحمتى

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۲۸

عضو هیات مدیره استقلال با حضور روی خط برنامه 90 درباره کنار گذاشتن رحمتی و جباری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، عباسی ملکی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال با حضور روی خط برنامه 90 در پاسخ به فردوسی‌پور درباره کنار گذاشتن رحمتی و جباری، گفت: اگر نام من نمی‌آمد، روی خط نمی‌آمدم. من یک انسان ورزشی هستم و 50 سال است که هوادار استقلال هستم. برای دلم به استقلال آمدم و اگر کسی با دل نیاید، موفق نمی شود. من مشاور هاشمی طبا بودم و عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی نیز بودم. در دو و میدانی و والیبال نیز حضور داشتم. 40 سال است که در کل ورزش بودم. ورزش را می شناسم و حتی در مورد بوکس! هم نظر می دهم.

او افزود: 2 حقیقت که اتفاق افتاد را می گویم. در مورد جباری آقای افتخاری گفتند من به رختکن رفتم و جباری به زمین اعتراض کرد. آقای افتخاری به ایشان گفتند که اینجا قطر نیست. همچنین آقای جباری به افتخاری گفتند من به استقلال آمدم که پول هایم را بگیرم. این موضوع را آقای افتخاری در هیات مدیره گفتند و بارها اشاره کردند که مخالف حضور جباری در تیم بودند. زمانی که ما سوال می کردیم چرا تیم نتیجه نمی گیرد، می گفتند که با آمدن امثال جباری جوان ها کنار رفتند.

ملکی در ادامه تصریح کرد: من رحمتی و جباری را شخصا خیلی دوست دارم. درباره رحمتی نیز آقای منصوریان زمانی که از بازی پارس جنوبی برگشتند، پیش ما آمدند. ما سوال کردیم تیم چه مشکلی دارد؟ منصوریان گفت تیم در استرس است و دلیل آن این است که شما به من اولتیماتوم دادید. من از ایشان سوال کردم این دو بازی با ما چرا به پدیده و نفت آبادان باختیم. ایشان درباره رحمتی نیز گفتند به دلیل بازی با ذوب آهن و اختلاف رحمتی و با قلعه نویی این تصمیم را گرفتم. چون نمی شد ناگهانی این تصمیم را گرفت، حسینی در این بازی شرکت کرد تا سابقه بازی داشته باشد. منصوریان گفت رحمتی بعد از این موضوع قهر کرد، در جلسه فنی نیامد و در صحنه پنالتی پارس جنوبی نیز خوشحالی کرد. ما نیز به عنوان هیات مدیره این افراد را خواستیم. منصوریان گفت ما چند نفر را به اتاق رحمتی فرستادیم اما نیامد. ما به ایشان گفتیم اگر این دو نفر معضل استقلال هستند، ما به شما کمک می کنید.

او در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان هماهنگ بود، پاسخ داد: این قضیه با هماهنگی منصوریان و افتخاری بود و در جریان بودید. منصوریان درباره کنار گذاشتن رحمتی موافق بود اما درباره جباری موافق نبود ولی مقاومت نکرد. درباره جباری آقای افتخاری موافق بودند. من تصمیم نداشتم روی خط بیایم اما زمانیکه اسم برده می شود، مجبور می شویم. وقتی به هوادار دروغ گفته می شود، او باید حقایق را بداند. آقای افتخاری در هیات مدیره تک بود و اگر من نبودم ایشان منصوریان را عوض کرده بود اما من اجازه ندادم. هیات مدیره به من اتهام می زنند که چرا کمک کردی منصوریان باقی بماند. من در مورد منصوریان گفتم ما مانند کشورهای عربی نیستیم و از منصوریان حمایت می کنیم. در یک ماه ما این صحبت ها را مطرح کردیم.

ملکی در پایان افزود: آیا می شود هیات مدیره در 2 ماه کار خاصی انجام بدهد؟ ما کار انجام می دهیم و به هواداران بشارت می دهیم که به زودی مشکلات باشگاه را حل می کنیم. بدهی ما به مردم حق الناس است و ما باید این موضوع را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز