خبرگزاری کار ایران

مقابل ذوب‌آهن مشکلات خودمان را داریم؛

قلعه‌نویی: نیم فصل اول اصلا خوب نبودیم / جبران ۴ امتیاز سخت نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۵۳

بعد از باخت‌دربی نیاز داریم که از نظر روحی کار کنیم و بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم. ما باید خودمان را برای دیدار با ذوب‌آهن آماده کنیم. فشردگی بازی‌ها هم کار ما را سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌تهران با بیان اینکه در نیم فصل اول اصلا عملکرد خوبی نداشتیم، گفت: تیم را باید در ۲ یا ۳ پست در نیم فصل تقویت کنیم و حتما این کار را خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی که در حاشیه مراسم ختم غلامحسین مظلومی در مسجد نور تهران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: بعد از باخت دربی نیاز داریم که از نظر روحی کار کنیم و بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم. ما باید خودمان را برای دیدار با ذوب‌آهن آماده کنیم. فشردگی بازی‌ها هم کار ما را سخت کرده و امیدواریم بتوانیم با مشکلات‌خاصی که داریم تیم را آماده این بازی کنیم.

وی افزود: دیدار روز پنجشنبه ما با تیم ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی با فاصله‌کم برگزار می‌شود و این تیم اصفهانی تیم بسیار خوبی است و نتایج خوبی هم در هفته‌های اخیر گرفته، در حالی‌که ما مشکلات خاص خود را داریم.

سرمربی‌استقلال در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل اول یادآور شد: نیم فصل برای استقلال اصلا خوب نبود، ۷ هفته اول خوب بودیم ولی در بقیه هفته‌ها خوب بازی نکردیم. البته جبران ۳ یا ۴ امتیاز اختلاف با تیم صدر جدول سخت نیست و در نیم فصل‌دوم باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم. باید در این نیم فصل جبران مافات کنیم.

قلعه‌نویی با تسلیت درگذشت غلامحسین مظلومی افزود: وی بزرگمرد فوتبال‌ایران و اسطوره‌اخلاق بود و وظیفه داشتم در مراسم ختم او شرکت کنم. او جزو انسان‌های با اخلاق و با معرفتی بود که زود از بین ما رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز