خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر جاده؛

رجب‌لو بر سکوی نخست تایم‌تریل انفرادی ایستاد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۵۷۱

سومین و آخرین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده با برگزاری مسابقه تایم تریل انفرادی آغاز شد و در پایان محمد رجبلو بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش ایلنا، سومین و آخرین مرحله لیگ برتر جاده به مناسبت هفته وحدت با برگزاری مسابقه تایم تریل انفرادی در مسیر کمربندی شمالی فرودگاه امام خمینی(ره) به مسافت 31 کیلومتر و با شرکت 19 دوچرخه‌سوار در قالب 8 تیم آغاز شد که در پایان محمد رجبلو از تیم ارکید تهران بر سکوی نخست ایستاد، علیرضا حقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان دوم شد و امیر زرگری از تیم پیشگامان کویر یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.

آخرین مرحله لیگ برتر جاده به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت از روز دیروز (شنبه) با پذیرش تیم‌های شرکت کننده در کمپ تیم‌های ملی مجموعه آزادی به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان تهران آغاز شد و فردا با برگزاری مسابقه استقامت در پارک جنگلی چیتگر به پایان خواهد رسید و قهرمان لیگ برتر در سال 1394 مشخص خواهد شد.

نفرات برتر تایم تریل انفرادی به شرح زیر هستند:

1- محمد رجب‌لو از تیم ارکید تهران با زمان 38دقیقه و 46 ثانیه و 50 صدم

2- علیرضا حقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با زمان 39دقیقه و 48 ثانیه و 72 صدم

3- امیر زرگری از تیم پیشگامان کویر یزد با زمان 39 دقیقه و 58 دقیقه 22 صدم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز