خبرگزاری کار ایران

پور موسوی: مساوی عادلانه بود/ این یک امتیاز بار روانی ما را کم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۷۱

سیروس پور موسوی امیدوار است از بازی بعدی تیمش بتواند روند هجومی در پیش بگیرد.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان در حالی که رقابت تنگاتنگی را برای بقا در انتهای جدول دارد، موفق شد در نقش جهان مقابل سپاهان یک امتیاز کسب کند. سیروس پور موسوی پس از بازی با سپاهان در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: جا دارد یک خداقوت به کمیته داوران و آقای اکرمی با قضاوت خوبش بگویم. فوتبال زیبایی بود. فکر می‌کنم بارندگی مقداری از کیفیت بازی کم کرد اما هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی به اجرا گذاشتند. به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم که با توجه به اینکه یک گل از تیم بزرگ سپاهان عقب بودیم، در نیمه دوم با شجاعت بیشتر بازی کردند و مسائل تاکتیکی که بین دو نیمه به آنها گوشزد کردیم، در نیمه دوم کاملا رعایت کردند و توانستیم یک امتیاز باارزش در مقابل این تیم بزرگ به دست بیاوردیم. خدا را شکر می‌کنیم و به چهار هفته پایانی لیگ امیدوار می‌شویم.

پورموسوی در پاسخ به اینکه آیا نتیجه مساوی عادلانه بود، گفت: ما در نیمه اول ۲-۳ موقعیت گل داشتیم، به خصوص قبل از اینکه گل را دریافت کنیم موقعیت صد درصدی داشتیم که دفاع درآورد. قبل از آن هم یک توپ بسیار خوب را پیام نیازمند درآورد. هم ما موقعیت داشتیم و هم تیم حریف. فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود، هرچند که ما دنبال برد بودیم. البته سپاهان هم تیم بزرگی است و با توجه به شرایط ما، کسب یک امتیاز از این ورزشگاه و برابر هوادارانش در ادامه لیگ به کار ما می‌آید.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شکست نساجی برابر پرسپولیس عنوان کرد: وقتی هفته گذشته برابر ملوان مساوی کردیم در کنفرانس گفتم باید پنج هفته دیگر امیدوار باشیم. هفته گذشته نساجی برد و ما مساوی کردیم و این هفته ما بردیم و آنها نتیجه نگرفتند. طبیعتا این اتفاقات رخ می‌دهد و فکر می‌کنم تا هفته سی‌ام هم در صدر و هم در انتهای جدول در این کش و قوس‌ها باشیم. تیمی که به لحاظ روحی و روانی خود را جمع و جور کند، در پایان می‌تواند موفق باشد. این یک امتیاز می‌تواند به ما کند تا بار روانی تیم کم شود و به آینده امیدوار باشیم.

پورموسوی در خصوص موفقیت تیمش در نیمه‌های دوم توضیح داد: ما وقتی عقب میفتیم، چیزی برای از دست دادن نداریم و سعی می‌کنیم تهاجمی‌تر بازی کنیم. طبیعی است که اول بازی با احتیاط بیشتر بازی کنیم اما در نیمه دوم وقتی عقب هستیم، چیزی برای از دست دادن نداریم و مجبوریم تغییر تاکتیک بدهیم و برای کسب تک امتیاز یا سه امتیاز پیش برویم. باید به بازیکنانم بگویم که در نیمه دوم شجاعانه‌تر بازی می‌کنند و ناامید نمی‌شوند. ما در نیم فصل اول تفکر را داشتیم. در نیمه دوم باور و اعتقاد خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم و دلهره و ترسی نداریم. امیدوارم در بازی بعدی از شروع بازی این شرایط را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز