خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

واکنش پیروانی به غیبت کی‌روش در همایش مربیان فوتبال

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۹۲۷

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره انتقادها از غیبت اعضای کادر فنی تیم ملی در همایش مربیان بیانیه ای صادر و تاکید کرد: دعوت نامه ای برای حضور کادر فنی تیم ملی فوتبال دریافت نشده است.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه افشین پیروانی آورده است: کادر فنی تیم ملی فوتبال امروز از طریق رسانه ها متوجه برگزاری همایش دانش افزایی مربیان فوتبال شد، این در حالی است که از هیچ یک از اعضای کادر فنی از جمله کی روش برای حضور در این همایش یا سخنرانی دعوتی به عمل نیامده است.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: بنابر این افرادی که درباره غیبت اعضای کادر فنی تیم ملی در این همایش سئوال دارند، بهتر است این سئوال را از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال که مسئولیت برگزاری این همایش را دارد، بپرسند.

سومین همایش دانش افزایی مربیان فوتبال از صبح امروز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک آغاز شد و به مدت یک روز ادامه دارد.

در این همایش، شش مدرس درجه اول دنیا که شامل (دو مدرس از آلمان، دو مدرس از انگلیس و یک مدرس از روسیه و فرانسه) حضور دارند و در زمینه های مختلف علم فوتبال برای ۶۰۰ مربی فوتبال حاضر در همایش سخنرانی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز