خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

نوروزبیگی: طبقه حساس شاید اما ملبورن قطعا به جشنواره فیلم فجر می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۷۳

طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی در مرحله تدوین است و احتمال دارد به جشنواره فیلم فجر برسد اما فیلم سینمایی ملبورن در مراحل پایانی ساخت است و قطعا به جشنواره فیلم فجر می‌رسد.

ایلنا: جواد نوروز بیگی(تهیه کننده سینما) از احتمال نمایش فیلم طبقه حساس و نمایش قطعی فیلم ملبورن در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر خبر داد.
جواد نوروز بیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی در مرحله تدوین قرار دارد و با توجه به اینکه جلوه‌های ویژه این فیلم بسیار مهم است؛ دقت زیادی را برای ساخت انها باید انجام دهیم.
وی ادامه داد: باید بعد از انجام تدوین، فیلم صداگذاری شود اما تاکنون حتی یک پرده هم نتوانستیم به صداگذار برسانیم اما موسیقی فیلم توسط پیمان یزدانیان درحال ساخت است.
نوروز بیگی ادامه داد: هر چند تلاش داریم فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم اما کار بسیار سختی است و احتمالا فیلم چند روز بعد از آغاز جشنواره فیلم فجر به جشنواره می‌رسد.
فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی داستان مردی است که بعد از فوت همسرش دچار درگیری‌هایی می‌شود. رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، محمدرضا فروتن، آزاده صمدی، بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.
نوروز بیگی که همزمان ساخت فیلم ملبورن را نیز برعهده دارد؛ درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: فیلم ملبورن در مرحله میکس نهایی و مراحل پایانی است و قطعا به جشنواره فیلم فجر امسال می‌رسد.
ملبورن تازه‌ترین اثر به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی است که کیانوش عیاری نیز به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم همکاری دارد.
پیمان معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا، پرستو مقدم، روشنک گرامی، ویدا جوان، مارتین شمعون‌پور، مهرنوش شاحسینی، عیرضا استادی، مارال مختاری، صبا گرگین پور، علیرضا رشیدی، نصرت شاه نظری، سروش بنی‌نژاد، شهناز اله دردی‌زاده و علی گل‌زاده در فیلم ملبورن بازی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز