خبرگزاری کار ایران

پوستر جهانی «احتمال باران اسیدی» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۱۶

«احتمال باران اسیدی» ساخته بهتاش صناعی‌ها با بازی شمس لنگرودی(شاعر و پژوهشگر ادبیات) در بخش نگاه نو و هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

«احتمال باران اسیدی» با بازی شمس لنگرودی شاعر و پژوهشگر ادبیات در بخش نگاه نو و هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، پوستر این فیلم توسط بهتاش صناعی‌ها و آروین مدقالچی طراحی شده است. البته به زودی پوستر فارسی «احتمال باران اسیدی» هم رونمایی می‌شود.

شمس لنگرودی، مریم مقدم و پوریا رحیمی سام از بازیگران اصلی این فیلم هستند و سایر بازیگران «احتمال باران اسیدی» می‌توان به ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب‌پور سیفی، پروین ملکی، امان رحیمی، سینوهه دانشمند، حسن حسینیان، سام جابر انصاری، سعید پیامی‌پور، علی نادربیگی، نیلوفر سیاری، احمد ذبیحی و الهه بخشی اشاره کرد.

ساخت موسیقی این فیلم هم توسط هنریک ناجی آهنگساز برجسته سوئدی که پیش از این به خاطر ساخت آلبومی به سبک موسیقی تلفیقی و با بهره از اشعار خیام در ایران شناخته شده، انجام شده است. از ویژگیهای بارز این آهنگساز می‌توان به شناخت عمیق او از موسیقی شرقی و علی الخصوص موسیقی و سازهای ایرانی اشاره کرد. همچنین در بخش ساخت موسیقی «احتمال باران اسیدی» هنریک ناجی با رضا آبایی نوازنده مطرح قیچک و مقیم کانادا همکاری کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: منوچهر شصت سال سن دارد، او بازنشسته اداره دخانیات است. ولی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می‌رود. مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند. درحالیکه منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته.. به جز خسرو…

عوامل تولید این فیلم عبارتنداز: کارگردان: بهتاش صناعی‌ها، نویسندگان: مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها، مشاور کارگردان: کامبوزیا پرتوی، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، تدوین: بهتاش صناعی‌ها، موسیقی: هنریک ناجی، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: عبدالرضا حیدری، صداگذار: حسین قورچیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سمیرا برادری، جلوه‌های ویژه: بهروز باقری، نیما عشقی‌پور و حمیدرضا فطوره‌چیان، مدیر تولید: محمود طائمه، مدیرتدارکات: مجتبی زندیه، عکاسان پروژه: سمیه جعفری و کسری پرتوی، منشی صحنه: الهه رحیمی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مجری طرح: مریم مقدم و محمود طائمه، سرمایه گذاران: بهتاش صناعی‌ها، ساجده سرایی و روح الله برادری و تهیه‌کننده: روح الله برادری و سمیرا برادری.

فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی در بخش نگاه نو و هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز