خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش وپرورش:

مهار تورم موفقیت بزرگی برای دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۷۹

وزیر آموزش وپرورش گفت: روزی که دولت شروع به کار کرد تورم40درصد بود و امروزتورم به زیر 15 درصد رسیده که مهار تورم موفقیت بزرگی برای دولت محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی عصر امروز در جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه، دولت یازدهم را دولت راستگو و درستکار عنوان کرد.

وی با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اظهار کرد: دولت درطول 20 ماهه اخیر توانسته در زمینه های مختلف توفیقاتی حاصل کند.

وزیرآموزش و پرورش افزود: احساس آرامش وامنیت مردم، بزرگترین توفیق دولت بوده است.

وی با بیان اینکه دولت در اقتصاد به ثبات نسبی دست یافته است، اذعان کرد: روزی که دولت شروع به کار کرد تورم40درصد بود و امروزتورم به زیر 15 درصد رسیده است.

فانی تصریح کرد: مهار تورم موفقیت بزرگی برای دولت است.

وی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی نیز ایران به عنوان امن ترین کشور در منطقه مطرح است و امیدواریم در ادامه این تلاشها شاهد انجام توافق نهایی وبرداشته شدن همه تحریم ها باشیم.

این مقام مسئول، پیشرفتهای بهداشتی دولت یازدهم را نیز چشمگیر خواند.

وی، ارتقای بندر کیاشهر، احداث مجتمع بزرگ فرهنگی دکترمعین و قرار گرفتن آستانه اشرفیه در رده چهارمین شهرمذهبی کشوررا از سه برنامه مورد بررسی سفر دولت به گیلان برای این شهرستان عنوان کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مطالبات فرهنگیان نیز خاطر نشان کرد: تمامی مطالبات فرهنگیان آستانه اشرفیه تا قبل از هفته معلم پرداخت می شود.

وی با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات بازنشستگان فرهنگی تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری خاطر نشان کرد: آغاز سال تحصیلی 95 ـ 94 باقی‌مانده معوقات مذکور پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز