خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور در شورای اداری گیلان:

نرخ بیکاری گیلان در شان مدیریت نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۲۰

ما ظرف ۱۶ ماه تورم ۴۰ درصد را به ۱۶ درصد رساندیم که این نشان از انظباط مالی دولت جهت جلوگیری از نقدینگی و تورم بوده و در حال رشد در این مسیر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت٬ اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در شورای ادارای گیلان گفت: نرخ بیکاری گیلان درشان این استان نیست و بااین وضعیت سیستان و بلوچستان را نیز جواب داده است.

معاون اول رئیس جمهور هدف از سفر خود به استانها را جدیت و پیگیری مسوولان استان در کارها دانست و گفت:دولت پروژه های مختلف راپیگیری میکند تا به نتیجه برساند.

جهانگیری تصریح کرد: پرونده هسته ای ایران در راس مسایل مهم دولت قرار دارد تا با تلاش و گفتگو بتوانیم تحریم ها را از کشور دور کنیم و چهره منطقی مردم ایران را به دنیا نشان دهیم.

وی بیان داشت: ملت ایران اهل منطق و گفتگو است و این را باید جهان بداند.

جهانگیری خاطر نشان کرد: صاحبان قدرت بدون ایران قادر به حل مشکلات منطقه نیستند.

وی گفت: در بخش داخلی اقتدار ملت و نظام و رهبری به این است که انسجام جدی در داخل داشته باشیم که

با انسجام میتوانیم بادنیا محکم صحبت کنیم و مردم دل گرم میشوند که مسوولان به فکر رفع مشکلاتشان هستند.

جهانگیری بیان داشت: همه نیروهای درون نظام و علاقه مند به ایران باید انسجام داشته و فعالیت کنند و دولت هم در این چهارچوب حرکت میکند.

معاون اول رئیس جمهور: در مسایل اقتصادی موضوع حساستر است و باید خروج از رکود و کنترل تورم را انجام میدادیم که در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: ما ظرف ۱۶ ماه تورم ۴۰ درصد را به ۱۶ درصد رساندیم کهاین نشان از انظباط مالی دولت جهت جلوگیری از نقدینگی و تورم بوده و در حال رشد در این مسیر هستیم.

جهانگیری بابیان اینکه در زمینه رکود گامهای بلندی برداشته شده است افزود: نتیجه ان شش ماهه امسال۴ درصد رشد اقتصادی است که در سال۹۱ منفی بوده است.

وی کاهش بهای نفت را برای دولت غیر منتظره دانست و بیان داشت: کاهش وحشتناک قیمت نفت دو اثر جدی روی کار دولت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز