خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

رقابت‌پذیری و بهره‌وری مهمترین ارکان پیشرفت در تولید

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: امروز در دنیا رقابت‌پذیری و بهره‌وری مهمترین ارکان پیشرفت در تولید به شمار می‌رود و قیمت تمام شده مهمترین عامل در رقابت‌پذیری است.

یزدان سیف- مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی- در مراسم گشایش باشگاه کشاورزان و راه‌اندازی سامانه تلفن گویای 1559 شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در قزوین گفت:باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به منظور ارائه خدمات کم هزینه، به موقع، با کیفیت، به اندازه، سهل و آسان، به صورت یکپارچه با استفاده از فناوری‌های نوین و همچنین استفاده از تجارب سایر کشورها طراحی، تحلیل و پیاده‌سازی و استقرار یافته است.

او افزود: راه‌اندازی این باشگاه و سامانه گویا در مسیر تولید بخش، می‌تواند اثرات مفیدی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی افزود: امروز در دنیا رقابت‌پذیری و بهره‌وری مهمترین ارکان پیشرفت در تولید به شمار می‌رود و قیمت تمام شده مهمترین عامل در رقابت‌پذیری است.

سیف تصریح کرد: باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به منظور ارائه خدمات کم هزینه، به موقع، با کیفیت، به اندازه، سهل و آسان، به صورت یکپارچه با استفاده از فناوری‌های نوین و همچنین استفاده از تجارب سایر کشورها طراحی، تحلیل و پیاده‌سازی و استقرار یافته است.

او دستاورد باشگاه کشاورزان را دسترسی آسان، کم هزینه، مطمئن به نهاده‌های با کیفیت در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: ورود تکنولوژی و دانش فنی روز به بخش با استفاده از روش‌های نوین، کاهش هزینه‌ تولید از دیگر دستاوردهای این باشگاه برای کشاورزان است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تصریح کرد: رفتار زراعی کشاورزی به صورت یک پرونده شخصی در سالیان متوالی برای کشاورز نگهداری می‌شود، تا نیازهای کشاورزان شناخته شود و ما براساس نیازهای او، نهاده‌هایی را که احتییاج دارد، تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان اینکه طرح باشگاه کشاورزان 17 ماه پیش زده شد، اظهارداشت: ایین سامانه با همکاری همه ذینفعان بخش از جمله سازمان هواشناسی، نظام مهندسی بانک کشاورزی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و دیگر دستگاه‌های ذینفع استقرار یافته است.

او افزود: ارائه اطلاعات هواشناسی و اقلیم به کشاورزان و مشاوره‌های هواشناسی تحت استانداردهای سازمان هواشناسی کشور از جمله خدمات است همچنین آزمایش خاک و آب به عنوان عنصر دانش فنی برای ارتقاء کارایی و بهره‌وری نهاده‌های کشاورزی ومشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف و استفاده از نهاده‌های کشاورزی به صورت تلفنی و غیرحضوری از جمله این خدمات است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار داشت: همچنین سفارش‌گذاری و خرید تلفنی نهاده‌های کشاورزی یکی دیگر از خدمات باشگاه کشاورزان به اعضای آن است.

 

کد خبر : ۳۷۶۸۰۳