خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

ابراز علاقه‌مندی برنده جایزه نوبل برای تدریس در شریف/برگزاری دوره‌های مشترک دکتری با دانشگاه‌های ترک

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۷۶۹

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف به ارتباط با دانشگاه‌های ترکیه و حضور برخی از روسای این دانشگاه‌ها در ایران اشاره کرد و گفت: قرار است؛ دوره‌های مشترکی را با برخی از دانشگاه‌های ترک در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری برگزار و مدرک مشترکی بدهیم.

موقر (مدیر روابط بین الملل دانشگاه شریف در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه از ماه‌های قبل از اجرایی شدن برجام روابط بین‌المللی دانشگاه شریف با دانشگاه‌های مطرح خارج از کشور آغاز شد، اظهار داشت: ما پیش از این تفاهم نامه‌هایی را با روسا و معاونان دانشگاه‌های مطرح منعقد کردیم که البته تا زمان اجرایی شدن برجام امکان اجرایی شدن تفاهم نامه‌ها وجود نداشت.

وی به آمدن روسا و معاونان دانشگاه‌های اروپا، آلمان، فرانسه و اتریش به دانشگاه شریف اشاره کرد و گفت: بعد از اجرایی شدن برجام این انتظار وجود دارد که رفت و آمدهای بیشتری بین دانشگاه شریف و سایر دانشگاه‌های خارجی مانند دانشگاه‌های کشورهای اروپایی، استرالیا، کانادا، آفریقایی به وجود بیاید.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه شریف با بیان اینکه دانشگاه شریف و تهران در بین دانشگاه‌های ایران در اروپا شناخته‌تر شده هستند، اظهار داشت: به طور مثال دانشگاه‌های استرالیا و ملبورن فقط از دانشگاه‌های تهران و شریف دانشجو می‌پذیرند.

وی در ادامه به ارتباط با دانشگاه‌های ترکیه و حضور برخی از روسای این دانشگاه‌ها در ایران اشاره کرد و گفت: قرار است؛ دوره‌های مشترکی را با برخی از دانشگاه‌های ترک در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری برگزار و مدرک مشترکی بدهیم.

موقر اضافه کرد: هفته گذشته یکی از اساتید که جایزه نوبل رشته کامپیو‌تر در فرانسه را کسب کرده بود، به ایران و دانشگاه شریف آمد و علاقه‌مند به تدریس در دانشگاه بود.

وی از آمدن هیات علمی و دانشگاهی یکی از دانشگاه‌های مطرح شیلی به دانشگاه شریف خبر داد و گفت: ۱۲ بهمن ماه دانشگاه شریف پذیرای این هیات خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز