خبرگزاری کار ایران

دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند؛

بررسی آینده آب در ایران در نشست طلای بی‌رنگ

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۲

شرکت برای عموم علاقه مندان در این نشست آزاد است. در صورتی که از خارج دانشگاه شریف قصد شرکت در این نشست را دارید جهت هماهنگی برای ورود به دانشگاه به آدرس sharifgs.blogfa.com/page/talayebirang رفته و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

ایلنا: فراخوان نشست "طلای بی‌رنگ" با محوریت اهمیت آب در جوامع بشری با موضوع " آینده آب در ایران پایدار یا ناپایدار" روز 29 اردیبهشت ما در دانشگاه صنعتی شریف با همکاری کرسی یونسکو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر از هر هفت نفر انسان روی کره زمین یک نفر به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارد و از سوی دیگر آب به عنوان یکی از عوامل کلیدی صنایع گوناگون، سیاست گذاری های کلان کشور ها و تصمیم گیری های شخصی، رفته رفته به یک فاکتور مهم تبدیل می شود.

با توجه به اهمیت روز افزون آب در جوامع بشری، گروه دوستداران محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف با همکاری کرسی یونسکو در مدیریت آب و محیط زیست نشستی را تحت عنوان" طلای بی رنگ – آینده آب در ایران پایدار یا ناپایدار" در تاریخ 29 اردیبهشت مصادف با روز ملی حمایت از رودخانه ها برگزار می کند.

در این نشست که با حضور و سخنرانی دکتر صلوی تبار(مشاور و مدیر عامل مهاب قدس)، مهندس شمسایی(مدیر کل دفتر بهبود بهره وری و اقتصاد آب و آبفا)، مهندس کشاورز(پژوهشگر گروه امور کشاورزی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت) و جمعی دیگر از کارشناسان و اساتید حوزه آب و محیط زیست کشور از ساعت 16 الی 20 در سالن آمفی تاتر مرکزی دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

همچنین در این جلسه مروری بر وضعیت فعلی منابع آبی کشور از دیدگاه توسعه پایدار خواهیم داشت.

شرکت برای عموم علاقه مندان در این نشست آزاد است. در صورتی که از خارج دانشگاه شریف قصد شرکت در این نشست را دارید جهت هماهنگی برای ورود به دانشگاه به آدرس www.sharifgs.blogfa.com/page/talayebirang رفته و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز