خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت یازدهم بیشترین پیوستگی را با کارگران دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۳۶۳

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین پیوستگی را با کارگران داشته است، افزود: ارتقای زندگی کارگری در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جمع کارگران حاضر در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از تبریک روز کارگر گفت: سلام می‌کنم به همه کارگرانی که پای کوره‌های فولاد در این شرایط بد اقتصادی همچنان سختی کار را تحمل کرده‌اند.  

وی افزود: سلام عرض می‌کنم به همه کارگرانی که نتوانستند به شغل دست یابند به همه آنهایی که به جامعه خدمت می‌کنند و به همه شیرزنانی که در این کشور کالا و خدمات تولید می‌کنند.

ربیعی با تاکید بر اینکه مراسم روز کارگر امسال که در مرقد امام برگزار شد سال تحویل کارگری است گفت: ما هر سال در مرقد امام سال تحویل کارگری می‌گیریم.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌های امام در عرصه انقلاب در چارچوب مبارزه با فقر و نابرابری و استقلال کشور بود و ما با همه میراث‌های امام پیوند می‌بندیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین پیوستگی را با کارگران داشته افزود: ارتقای زندگی کارگری در دستور کار دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: البته ما اقتصاد ورشکسته‌ای را تحویل گرفتیم. در حق کارگران اجحاف شده بود.

ربیعی با اشاره به برگزاری جلسه‌ پیشروی شورای عالی اشتغال گفت: در این جلسه از برنامه‌هایی که برای اشتغال تدوین کرده‌ایم رونمایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما سال گذشته 11 میلیون کارگر را بیمه کرده‌ایم و پیگیر بیمه فراگیر بازنشستگی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ دوره‌ای تا این میزان نزدیکی میان کارگران و دولت وجود نداشت گفت: در دولت گذشته فاصله دستمزد و تورم 90درصد افزایش پیدا کرده بود و عده‌ای که مسبب این اوضاع بودند صدایشان در نمی‌آمد. از این روز فاصله کارگران و دولت که در تمام سال‌های انقلاب تلاش می‌کردیم این فاصله را کاهش دهیم با اقدامات منفی افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در سال آینده بار دیگر به اینجا می‌آییم تا ببینیم چقدر اهدافمان را رو به جلو برده‌ایم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس در 7 اسفند گفت: در این انتخابات جامعه کارگری پیروز شد. امیدواریم در سال‌های آینده کارگران بیشتری در مجلس شورای اسلامی و مجامع مختلف حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال‌های آینده به همت مسئولان کارهای بزرگی انجام دهیم و موجب این شویم که کارگران زندگی پرنشاطی داشته باشند تا آزادی و رهایی از استکبار زیر پرچم رهبری محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز