خبرگزاری کار ایران

جمعی از کارگران خرم آباد در آستانه روز جهانی کارگر:

خواستار تعیین دستمزد عادلانه هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۹۶۳

جمعی از کارگران خرم آباد در آستانه روز جهانی کارگر با صدور اطلاعیه ای نسبت به شرایط شغلی و معیشتی خود اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران خرم آباد در آستانه روز جهانی کار با صدور اطلاعیه ای نسبت به تعدیل های گسترده، تعطیلی واحدهای تولیدی و حداقل دستمزد زیر خط فقر اعتراض کردند.

در متن این اطلاعیه که به امضای جمعی از کارگران کارخانه های یخچال سازی، پارسیلون خرم آباد و کارخانه کاشی سامان بروجرد رسیده است، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر آمده است:  امسال در شرایطی به استقبال این روز می‌رویم که فقر، گرسنگی  و بیکاری کمر ما را زیر بار مشکلات خم نموده و نان را از سفره‌هایمان ربوده و محرومیت را برایمان به ارمغان آورده‌ است.

در ادامه این اطلاعیه می خوانیم:  تعیین حقوق هشتصد هزار تومانی برای سال جاری ستمی مضاعف بر ما تحمیل می‌نماید. و این به‌معنای تحمیل فقر افزون تر بر ما و خانواده هایمان است.

این کارگران اعلام کرده اند:  ما امروز هم صدا و هم گام با سایر کارگران خواستار تعیین دستمزد عادلانه با توجه به تورم موجود در اقتصاد کشور بوده و بر زندگی بهتر اصرار داریم.

در ادامه اطلاعیه کارگران از روند تعطیلی های گسترده در صنایع ابراز نارضایتی کرده اند و گفته اند:   تعدیل نیروی کار و تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی موجب بیکار شدن عده زیادی از کارگران گردیده و بر نگرانی ما افزوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز