خبرگزاری کار ایران

آرسنال بیش از یک سانچس می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۱۴

بازی‌های خارج از خانه آرسنال در سال 2017 کافی هستند تا ثابت شود این تیم به بیش از یک الکسیس سانچس نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، جادوی این مهاجم شیلیایی کمک کرد توپچی‌ها در رده پنجم جدول فصل قبل قرار گیرند و شاید بتوان این تیم را خوش شانس دانست که او مصمم است در تابستان به منچسترسیتی برود و برای همین بعید است در فصل نقل و انتقالات ژانویه که از دیروز آغاز شده از آرسنال جدا شود.

آرسنال مقابل وست برومویچ در آخرین روز سال 2017 نمایشی کمتر از حد انتظار داشت اما می‌توانست با ضربه ایستگاهی تغییر جهت داده سانچس به هر سه امتیاز بازی برسد که با تصمیم داور و گل شدن پنالتی دقیقه 89 توسط رودریگس دو امتیاز از دست رفت.

این نخستین بار نیست که مایک دین در یک مسابقه لیگ برتر خبرساز می‌شود و اگرچه پرداختن و تمرکز کردن روی اشتباهات داوری در چنین سطحی اهمیت زیادی دارد اما باید یادآوری کنیم که آرسنال در طول مسابقه بسیار کند و کم خاصیت بود.

نقاط قوت این تیم سانچس و مسعود اوزیل هستند که بدون دومی موقعیت‌های گلزنی شان ناچیز بود و خطر زیادی را ایجاد نمی‌کرد.

بقیه تیم با آهستگی آزاردهنده‌ای توپ را از طرفی به طرف دیگر انتقال می‌دهند و این به بازیکنان حریف فرصت جمع شدن و ایجاد مانع بر سر راه ضدحمله را می‌دهد.

الکس آیووبی در 27 بازی آخرش برای آرسنال تنها یک گل زده و در این بازی دو موقعیت داشت که یکی از آنها کاملا نشان داد مقابل دروازه حریفان تمرکز لازم را ندارد.

این بازیکن تیم ملی نیجریه برای کشورش بازیکن متفاوتی است و در یک سوم دفاعی رقبا می‌درخشد، با اعتماد به نفسی که در تیم ملی پیدا کرده، به راحتی از بازیکنان مقابل خود عبور می‌کند.

بعد هکتور به‌یرین است، مدافع راستی که مجبور است هر بازی تمام سمت راست را پوشش دهد چون آرسنال بال راستی ندارد که به عقب برگردد و در کار دفاعی مثل کار هجومی مفید واقع شود.

تئو ولکات می‌توانست در این پست بازی کند اما بازیکن تیم ملی انگلیس احتمالا در ژانویه از تیمش جدا می‌شود چون در این فصل بیشتر برای آرسنال یک تماشاچی بوده. از روز اول سال 2018 سانچس، اوزیل و جک ویلشر اجازه پیدا می‌کنند با تیم‌های خارجی پیش قرارداد ببندند.

شاید تا چند ماه معنای خاصی نداشته باشد اما اینکه آینده بهترین بازیکنان آرسنال مبهم است، نشان می‌دهد شرایط ناراحت کننده‌ای در انتظارشان است، درست مثل اتفاقی که فصل قبل رخ داد.

گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد هم گفت: «دست‌ها در این حالت طبیعی هستند. آرسن ونگر عصبانی است و کاملا حق دارد. اگر با سرعت تند هم این صحنه را دوباره ببینید به هیچ وجه پنالتی نیست، فکر نمی‌کنم هیچ مربی و مدافعی آن را پنالتی بداند.»

کریس ویتلی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز