خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی

عبور از سد ایرانجوان با 3 گل/حمله استقلال به یکی از دو جام

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۸۹

استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف ایرانجوان بوشهر رفت و به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران پس از حذف پرسپولیس تهران در جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان با روحیه مضاعفی از ایرانجوان بوشهر در یک چهارم نهایی جام حذفی میزبانی کرد. استقلال در این بازی با ترکیب دیدار پایان نیم فصل اول به میدان رفته و تنها سید مهدی رحمتی جایگزین سیدحسین حسینی شد. 

این دیدار در پایان با پیروزی 3 بر صفر استقلال به پایان رسید.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد،‌ کمک‌ها: مهدی عالیقدر و جلیل شعرانی، داور چهارم: وحید صالحی
ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

اخطار:

کارت زرد: مهدی قائدی(55)

 

شرح گل:

استقلال یک - ایرانجوان صفر / سیدمجید حسینی دقیقه 3+45: ارسال دقیق کرنر سرور جپارف از روی سر مدافعان ایرانجوان عبور کرد و با جاگیری مناسب سیدمجید حسینی، مدافع پیشتاخته استقلال با ضربه سری دقیق اولین گل آبی‌ها در این بازی جذاب را به ثمر رساند.

استقلال 2 - ایرانجوان صفر / سرور جپاروف دقیقه 49: سرور جپاروف در پشت محوطه جریمه ایرانجوان صاحب موقعیت شوتزنی شد و ضربه او با کمک مدافع حریف تغییر مسیر داده و وارد دروازه شد.

استقلال 3 - ایرانجوان صفر / علی قربانی دقیقه 2+90: وریا غفوری حرکت خوبی در محوطه جریمه داشت و از مقابل دروازه‌بان توپ را به علی قربانی رساند تا مهاجم آبی‌ها دروازه خالی را باز کند.

 

ترکیب استقلال تهران:

مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور جباروف (86- پژمان منتظری)، داریوش شجاعیان (83 - فرشید باقری)، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی(76 - محسن کریمی) و علی قربانی

 

ترکیب ایرانجوان بوشهر:

وحید اصغر زاده(45 - علی عساکره، دقیقه)، محمد طارمی، رضا حسن زاده، غلامحسین موجی، اویس کردجهان، مسعود نظر زاده، مصطفی احمدی، حمد الله ابدام، احمد الجبوری، صادق گشنی و سجاد فیض الهی

 

شرح بازی:

دقیقه 2: روی ارسال اویس کردجهان از روی ضربه ایستگاهی ضربه سر مهاجم ایرانجوان در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه3: بازی با جو خاصی آغاز شد و نفود فیض اللهی از کناره‌ها و تعلل مدافعان استقلال موجب شد تا توپ به مهاجم بوشهری‌ها برسد اما شوت محکم او به امید نورافکن برخورد کرد و به بیرو رفت.

دقیقه 4: اولین موقعیت خطرناک آبی‌ها روی حرکت مهدی قائدی شکل گرفت اما پاس او به علی قربانی نرسید.

دقیقه4: با برخورد مدافع ایرانجوان با اصغرزاده، سنگربان ایرانجوان دچار مصدومیت شد و بازی به همین دلیل برای دقایقی متوقف شد.

دقیقه9: روی حرکت تکنیکی فیض اللهی او با خطای بازیکنان استقلال مواجه شد. ضربه ایستگاهی را کردجهان ارسال کرد و رحمتی توپ را به راحتی جمع کرد.

دقیقه 14: سانتر وریا غفوری به محوطه جریمه ایرانجوان با واکنش مدافع این تیم همراه بود که به فرشید اسماعیلی برخورد کرد؛ صحنه‌ای که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داور باید آن را پنالتی اعلام می‌کرد.

دقیقه 18: فرشید اسماعیلی با شوت از پشت محوطه جریمه شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد اما ضربه او قدرت کافی برای به ثمر رسیدن این اتفاق را نداشت.

دقیقه20: داریوش شجاعیان با سانتر از سمت راست خط دفاع ایرانجوان برای قائدی موقعیت عالی برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه سر مهاجم جوان در دستان اصغرزاده قرار گرفت.

دقیقه 29: روی توپ گیری مهدی قائدی و پاس عرضی توپ به سرور جپارف رسید. ضربه سگین هافبک ازبک با واکنش خوب دروازه بان ایرانجوان راهی کرنر شد.

دقیقه 32: بازی در این دقایق با مدیریت استقلال دنبال می‌شود و سانتر فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه با ضربه سر علی قربانی همراه شد اما خروج به موقع دروازه بان مانع از گلزنی او شد.

دقیقه 34: مهدی قائدی توپ را به تیرک عمودی کوبید و برگشت این ضربه را سرور جپارف  زد که به کرنر رفت.

دقیقه 39: روی چند پاسکاری زمینی شجاعیان توپ را به اسماعیلی داد و روی چرخش این بازیکن مداع ایرانجوان کنار رفت. ضربه زمینی اسماعیلی باز هم با دفع موفق سنگربان ایرانجوان همراه بود.

دقیقه 44:  شوت پرقدرت اسماعیلی پس از برخورد با مدافعان ایرانجوان دروازه بان این تیم را به زحمت انداخت تا توپ را دفع کند. چند ثانیه بعد مجددا توپ پشت محوطه ایرانجوان به اسماعیلی رسید اما شوت او درون چارچوب نبود.

دقیقه 3+45: ضربه سر دقیقه علی قربانی با واکنش دروازه بان ایرانجوان به کرنر رفت اما چند ثانیه بعد اصغرزاده بالاخره تسلیم شد. ارسال جپارف از کرنر و جاگیری مناسب مجید حسینی باعث شد تا اولین گل استقلال در این بازی به ثمر برسد.

دقیقه 54: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه ایرانجوان با کار ترکیبی استقلالی‌ها همراه بود او ضربه سر اسماعیلی چند قدم مانده به خط دروازه ایرانجوان به گل تبدیل نشد.

دقیقه 61: حمدالله ابدام روی کنترل توپ موفق پشت محوطه جریمه استقلال ضربه مناسبی را به توپ نزد اما دروازه مهدی رحمتی پس از مدت طولانی تهدید شد.

دقیقه 65: پاس رو به بیرون قائدی درون محوطه جریمه ایرانجوان به امید ابراهیمی رسید اما ضربه سنگین او پس از برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

دقیقه 76: محسن کریمی یک شوت خطرناک روانه دروازه ایرانجوان کرد که با واکنش خوب گلر این تیم راهی کرنر شد..

دقیقه 82: ارسال زیبای وریا غفوری جلوی دروازه به علی قربانی رسید ولی موقعیت خوب او با بی‌دقتی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز