خبرگزاری کار ایران

کلوپ: وقتی هادرسفیلد صعود کرد، مانند یک بچه گریه کردم!

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۰۲۷

یورگن کلوپ، مربی لیورپول گفته که وقتی صعود هادرسفیلد به لیگ برتر را دید، مانند یک کودک اشک شوق ریخت.

به گزارش ایلنا، مربی هادرسفیلد، دیوید واگنر، دوست قدیمی کلوپ است. این تیم با پنالتی سرنوشت‌ساز کریستوفر شیندلر در بازی برابر ریدینگ توانست پیروز شود و به لیگ برتر راه یابد. زمانی که کلوپ مربی تیم اصلی بوروسیا دورتموند بود، واگنر هدایت تیم ذخیره‌ها را به دست داشت و در نهایت در سال 2015 به انگلیس آمد.

هادرسفیلد در نخستین فصل حضور واگنر نوزدهم شد ولی در فصل دوم رشد چشمگیری داشت و توانست در پلی‌آف و با پیروزی در ضربات پنالتی به لیگ برتر راه پیدا کند. کلوپ گفت که این همبازی سابق او در ماینتس از او خواسته بود در آن بازی به ورزشگاه برود، هرچند کلوپ نتوانست این کار را انجام دهد: «من در جنوب فرانسه، در خانه یکی از دوستانم بودم و بازی را از تلویزیون تماشا کردیم. او از من پرسید که آیا می‌توانم بیایم یا نه و من کمی احساس شرمساری کردم. ولی واقعا فکر می‌کنم او قوی و بزرگ و دستاوردهایش بسیار خوب بوده است. پس هیچ‌ کس نباید بگوید او ساقدوش کلوپ است. من نمی‌خواستم به ورزشگاه بیایم و یک دوربین تمام حرکات من را ثبت کند و واکنش‌های من را نشان دهد، آن هم در حالی که همه توجه‌ها باید به او و تیمش باشد.»

مربی لیورپول گفت که در هنگام زدن ضربات پنالتی، احساسات او را فرا گرفت: «من بسیار عصبی بودم. پس از بازی، اولا (همسرم) فیلمی از من برای او ارسال کرد که داشتم در آن مانند یک بچه گریه می‌کردم. سر آن پنالتی آخر که اصلا نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.»

بازی در ویمبلی برگزار شد و با تساوی بدون گل همراه بود. در نهایت ضربات پنالتی برنده بازی را مشخص کرد.

کلوپ و واگنر در سال 1991 با هم آشنا شدند. در آن هنگام، کلوپ از آینتراخت فرانکفورت به ماینتس پیوست. این دو نفر در ماینتس چهار سال همبازی و دوستان صمیمی هم بودند. آنها پس از آن دوران هم دوستان صمیمی ماندند و کلوپ در سال 2005 که ازدواج کرد، از واگنر خواست ساقدوشش باشد.

6 سال بعد، واگنر دوباره همراه کلوپ شد و این بار مربی تیم ذخیره‌های دورتموند شد. او اکنون مسیر خود را در مربیگری پیموده و توانسته هدایت تیم در لیگ برتر را هم تجربه کند. هادرسفیلد و لیورپول دو بار با هم بازی کرده‌اند که هر دو دوستانه بوده است. اکنون دو تیم در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. واگنر می‌گوید: «حالا بازی در آنفیلد است. او روی نیمکت لیورپول است و من هم روی نیمکت تیمم. این قطعا عجیب خواهد بود. اگر ما گل پیروزی را بزنیم، حتما خوشحالی خواهم کرد. می‌دانم که اگر تیم او هم گل برتری را بزند او هم خوشحالی می‌کند.»

کلوپ هم موافق است: «در این روز، هر کاری خواهم کرد که هادرسفیلد را ببریم. قطعا همینطور است. پس از بازی هم مانند همیشه با هم صحبت خواهیم کرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز