خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد سوم آرسنال برای لمار

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۸۶

آرسنال سومین پیشنهاد خود را هم برای خرید توماس لمار ارائه خواهد کرد. آنها 50 میلیون پوند به موناکو پیشنهاد خواهند داد.

به گزارش ایلنا،آرسنالی‌ها که الکساندر لاکازت را از لیون خریده‌اند، قصد دارند یک بازیکن فرانسوی دیگر هم به خدمت بگیرند. دو پیشنهاد قبلی آرسنال که دومی آن 45 میلیون پوند بود، از سوی موناکو رد شده است. موناکو اصرار دارد که لمار فروشی نیست اما آرسنالی‌ها مصمم هستند که این بازیکن 21ساله را بخرند.

آنها امیدوار هستند که پیشنهاد آخرشان برای خرید لمار کافی باشد. به نظر می‌رسد توافق شخصی با خود این بازیکن برای آرسنال آسان انجام شود. حضور لمار می‌تواند به معنای خداحافظی با الکسیس سانچس باشد اما مقامات آرسنال اصرار دارند که لمار جانشین سانچس نیست و آرسن ونگر گفته این بازیکن تحت هیچ شرایطی در تابستان از آرسنال نخواهد رفت.

این بازیکن اهل شیلی قرار است روز دوشنبه به تمرینات پیش‌فصل اضافه شود. او قصد دارد به‌صورت حضوری با ونگر دیدار کند و خواستار جدایی از آرسنال شود. آرسنالی‌ها همچنان امیدوارند که سانچس قرارداد جدیدی با این تیم امضا کند اما رابطه بین باشگاه و مشاوران سانچس خراب شده است و اکنون احتمال تمدید قرارداد این بازیکن کمتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد.

قرارداد سانچس در انتهای فصل پیش رو به پایان می‌رسد و او در آن هنگام می‌تواند آرسنال را به‌صورت آزاد ترک کند. منچسترسیتی و پاری سن‌ژرمن سانچس را در تابستان جاری می‌خواهند اما موضع آرسنال این است که این بازیکن فروخته نمی‌شود. آرسنال به سانچس پیشنهاد قرارداد 275هزار پوند در هفته در صورت صعود به لیگ قهرمانان را داده است که 20 درصد نسبت به دستمزد فعلی او بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز